نماینده رودسر در مجلس:

مدیرانی که رضایت مردم را بدست نیاورند نخواهند توانست با ما هم قدم شوند/برخی مدیران خانه به خانه در تلاش برای جمع آوری رای کاندیدای رقیب بودند

عباسی گفت: عملکرد مدیران را رصد میکنم، ولی مدیری که کار نکند و نارضایتی مردم را بهمراه داشته باشد همراه خوبی برای من نخواهد بود.

مدیرانی که رضایت مردم را بدست نیاورند نخواهند توانست با ما هم قدم شوند/برخی مدیران خانه به خانه در تلاش برای جمع آوری رای کاندیدای رقیب بودند

به گزارش ۸دی، نماینده رودسر و املش با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) وبزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که نیاز به همدلی و وحدت داریم تا شرایطی که برای ما ترسیم شده اقدام کنیم .

اسداله عباسی ادامه داد: زبانم از لطف مردم مردم قاصر است و تلاش میکنم در پایان ۴ساله دوره نمایندگی ام رضایت مندی همگان شامل حالم شود و با کارنامه قبولی به پایان برسد.

وی اظهار نمود: باتوجه به اینکه در روحیاتم جهادی بودن و عملیاتی بودن وجود دارد هرباری که به شهرستان سفر خواهم نمود یکی از مسئولین بلندپایه کشوری را برای حل مشکلات بهمراه خواهم آورد تا از وضع حال به وضع مطلوب برسیم.

نماینده رودسر و املش با تشکر از حضور مدیران راه که صبح امروز در پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای حاضر شدند تقدیر نمود و گفت: اعتقاد دارم که همانطور که پروژه کلاچای-رحیم آباد-قزوین از سمت قزوین شروع شده باید از سمت کلاچای با ایجاد کارگاه شروع شود که نیاز توجه بیشتر مدیران دارد.

عباسی به حواشی انتخابات اشاره ای داشت و اظهار کرد: نماینده سابق در بحث مدافعین حرم که در سوریه در حال جنگ هستند حرفهایی زده بود که موضع گیری مدیران سپاه و ائمه جمعه را بهمراه داشت.من اجازه نخواهم داد کسی به جایگاه هایی مثل سپاه و ائمه جمعه توهینی داشته باشد.

*برخی مدیران خانه به خانه در تلاش برای جمع آوری رای کاندیدای رقیب بودند/ اعتبارنامه ام به دست رئیس اجرایی شهرستان و معتمدین مردم امضاء شده است

وی خاطرنشان کرد: برخی مدیران ارشد بخش ها در انتخابات خانه به خانه در تلاش جمع آوری رای برای کاندیدا رقیب بودند و حتی برخی دیگر تا به همین چند روز پیش دنبال زیرسوال بردن اعتبار نامه تلاش کردند، آنها بدانند اعتبارنامه من توسط رئیس اجرایی شهرستان و معتمدین مردم امضاء شده است و هیچ جای شبهه ای برای آنها نخواهند ماند.

نماینده رودسر و املش تصریح کرد: عملکرد مدیران را رصد میکنم، ولی مدیری که کار نکند و نارضایتی مردم را بهمراه داشته باشد حتما همراه خوبی برای من نخواهد بود.ولی اگر مدیری توان بالایی داشته باشد حتما در سمت های استانی از وی بهره خواهیم برد.

اسداله عباسی ادامه داد: در جلسات متعددی با وزیران دولت روحانی در خصوص مشکلات منطقه از جمله پروژه راه کلاچای-قزوین ، بیمارستان های رودسر و املش نشستم و صحبت کردم و قول هایی برای برطرف کردن مشکلات گرفتم.

وی از ائمه جمعه خواست اگر مدیری کم کاری کرد به مدیران تذکر داده شود ، ما میخواهیم مدیران بر اساس وظایف عمل کنند و مردم از مدیران راضی باشند و دوست ندارم فردی از روستایی برای حل مشکلش که  توسط مدیر شهرستانی می تواند حل گردد، با من تماس گرفته شود.

نماینده رودسر و املش به بحث پروژه های اشتغالزای منطقه اشاره نمود و گفت: سد پلرود و سایت نفتی سردار جنگل دو پروژه بزرگی هستند که در جلسات بعدی شورای اداری حتما با حضور نمایندگانی از دوپروژه به دلایل عقب ماندگی آنها خواهیم پرداخت .

عباسی ادامه داد: توسعه دانشگاهها و مراکز علمی بویژه دانشگاه های پیام نور و دانشکده فنی و مهندسی کلاچای در دستور کار قرار دادیم تا سودآوری شان بیشتر عاید منطقه گردد.

وی به راه اندازی پایانه گل و گیاه قاسم آباد اشاره نمود و گفت: در بخش کشاورزی بیشتر باید تلاش کرد تا کشاورزان عزیز قیمت تلاش شان را بگیرند.

نماینده رودسر و املش در پایان سخنانش به جذب سرمایه گذار، استخر رودسر، مشکل آب شرب شهری ،کمپوست زباله و شهرک صنعتی  اشاره نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه