امام جمعه رودسر در گفتگو با 8دی:

رحلت امام خمینی فاجعه ای قابل دقت است/ انقلاب اسلامی از روح امام جدا نیست

امام جمعه رودسر با بیان اینکه رحلت امام خمینی برای کل جهان سنگین بود، گفت: انقلاب اسلامی از روح امام خمینی هیچگاه جدا نیست و حضرت امام شاخصه اصلی انقلاب اسلامی است.

رحلت امام خمینی فاجعه ای قابل دقت است/ انقلاب اسلامی از روح امام جدا نیست

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص ابعاد سیاسی و اجتماعی شخصیت حضرت امام خمینی(رض) و مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضرت امام خمینی بعد از ائمه معصومین یک حرکت بسیار بزرگی را شروع کردند و نشان دادند که انسان هایی که بزرگ و استوار باشند و دین خود را الگو قرار دهند، پیروز می شوند.
وی با اشاره بر اینکه حضرت امام روحیه عظیمی در کل جهان بوجود آوردند، گفت: رحلت امام خمینی یک فاجعه ی بسیار قابل دقتی است که هضم آن برای کل جهان خیلی سنگین بود.
امام جمعه رودسر به انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام اشاره داشت و گفت: با انتخاب مقام معظم رهبری این خلاء پر شد و اگر نگوییم بالاتر از امام عمل نمی کند، مثل حضرت امام عمل کرده اند.
حجت السلام دستجردی با اشاره بر اینکه مقام معظم رهبری از تجارب قبلی نیز برخوردار بودند، افزود: مقام معظم رهبری قبلا رئیس جمهور بودند و از لحاظ مسایل شناختی در جامعه در ابعاد سیاسی، اجتماعی و غیره هویت داشته اند.
وی با اشاره بر اینکه مقام معظم رهبری میدانی نیز کار کرده اند، خاطرنشان کرد: در طی این ۲۸ سال پس از رحلت حضرت امام، حضرت آقا خیلی خوب مدیریت کردند و عالی ترین مدیریت ها را در حد کلان داشته اند.
امام جمعه رودسر مدیریت مقام معظم رهبری در مسائل امنیتی و کشور را عالی توصیف کرد و افزود: اگر در برخی از مسایل کشور قصوراتی موجود است دلیلش این است که مستقیما زیر نظر آقا نیستند.
وی واسطه ها را دلیل برخی از نابسامانی ها دانست و گفت: این درحالی است که انقلاب اسلامی از روح حضرت امام هیچگاه جدا نیست و امام رضوان الله علیه شاخصه اصلی انقلاب اسلامی است.
دستجردی با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه امام را با قاطعیت در حال طی کردن است، گفت: الحمدلله امت هم در مسجد ولایت و در پشت سر ولایت قدم بر می دارند.
امام جمعه رودسر در پایان با اظهار بر اینکه امیدواریم مردم و مسوولین در قبال رهبری عزیز مسوولیت خود را درست انجام دهند، افزود: مسوولین بیشتر باید منویات رهبری را عملی کنند و مشکلات اجتماعی مردم را حل کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه