امام جمعه ماسال در گفتگو با 8دی:

مقاومت در مقابل زیاده خواهی دشمنان پیام فتح خرمشهر/ سوم خرداد یادآور روزهای تلخ و شیرین است

امام جمعه ماسال سوم خرداد را یادآور روزهای تلخ و شیرین کشور یاد کرد و پیام فتح خرمشهر را پیروزی در مقابل با زیاده خواهی دشمنان همراه با ایثار و فداکاری دانست.

مقاومت در مقابل زیاده خواهی دشمنان پیام فتح خرمشهر/ سوم خرداد یادآور روزهای تلخ و شیرین است

سید هادی موسوی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که یادآور تلخی ها و شیرینی های میهن عزیزمان ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر روزهای تلخی بوده که مردم آن را بیاد دارند، افزود: از مهمترین تلخی های آن ایام تصرف خرمشهر و خون و خونریزی ها بود.
امام جمعه ماسال با بیان اینکه ایام دفاع مقدس و فتح خرمشهر خوشی هایی را نیز به همراه داشته است، گفت: فتح خرمشهر همراهی خداوند با نیروهای رزمنده و مردم مومن و انقلابی آن دوران بوده است.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در خرمشهر یک اتفاق بزرگ پیش آمد، اذعان داشت: در آن زمانی که ما تجهیزاتی نداشتیم شهید محمد جهان آرا با تعداد معدودی از رزمندگان ۳۵روز در مقابل یک لشکر مجهز زرهی صدام و با یک تیپ مخصوص صدام مقاومت کردند.
وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس در روزهای اردیبهشت و روزهای  ابتدایی خرداد به اوج خود رسید، اذعان کرد: در یکی دو روز از همین ایام حدود ۱۵ هزار اسیر عراقی نیروهای ما به اسارت گرفتند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره بر جمله تاریخی حضرت امام مبنی بر اینکه ” خرمشهر را خدا آزاد کرد” گفت: پیام فتح خرمشهر این است که اگر ملتی بخواهد عزم خود را جزم کند و اراده نماید که در مقابل زیاده خواهان مقاومت کند و بایستند و همچنین ایثارگری و فداکاری داشته باشد می تواند بر همه چیز غلبه پیدا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه