امام جمعه ماسال در گفتگو با «هشت‌دی»:

حرکات تروریستی خللی در اراده مردم ایران ایجاد نمی‌کند

امام جمعه ماسال، گفت: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند با حرکات تروریستی و ایجاد رعب و دلهره و به‌قتل‌رساندن مردم بی‌گناه می‌تواند خللی در این مسیر وارد کند؛ اما غافل از اینکه روزبه‌روز وحدت و انسجام بین مردم و شهدا و ارزش‌های انقلاب بیشتر می‌شود.

حرکات تروریستی خللی در اراده مردم ایران ایجاد نمی‌کند

 حجت‌الاسلام سید هادی موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ضمن تسلیت فاجعه تروریستی کرمان و به‌شهادت‌رسیدن تعدادی از هم‌وطنان و زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: معاندین و دشمنان قسم‌خورده انقلاب چشم دیدن عظمت، وحدت، عشق و ارادت مردم به شهدا را ندارند.

 وی تصریح کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند با حرکات تروریستی و ایجاد رعب و دلهره و به‌قتل‌رساندن مردم بی‌گناه می‌تواند خللی در این مسیر وارد کند؛ اما غافل از اینکه روزبه‌روز وحدت و انسجام بین مردم و شهدا، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بیشتر خواهد شد.

 امام‌جمعه ماسال افزود: کرمان این روزها کانون توجه تمام دنیا شده است؛ چون حاج قاسم فقط متعلق به ملت ایران نیست؛ بلکه یک چهره بین‌المللی و شهید قدس بود.

 وی با بیان اینکه شخصیت، اندیشه و آرمان‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متعالی و جهانی است؛ لذا چشم دنیا به‌سوی او معطوف است، گفت: دشمن نیز از این مهر و محبت مردم به این قهرمان ملی با خبر است و این جنایت را در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی رقم زد.

 حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه این جنایت اولین و آخرین اقدام دشمن نیست؛ چون کار دشمن، دشمنی است، تصریح کرد: وظیفه نهادهای امنیتی حفاظت و مراقبت بیش از پیش است آن هم در موقعیت‌هایی که با سیل جمعیت در یک مکان مشخص مواجه هستیم.

 امام‌جمعه ماسال ادامه داد: فارغ از تمام زحمات و تدابیر نیروهای امنیتی، انتظار عمومی این است که رصد و مراقبت بیشتری انجام شود تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 حجت‌الاسلام موسوی در پایان با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور را مدیون نیروهای امنیتی هستیم، بر حفاظت و حراست بیشتر توسط نیروهای امنیتی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر عاملین این جنایت سنگدلانه توسط دستگاه قضایی و نهاد امنیتی شناسایی شده و به اشد مجازات برسند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه