استاندار گیلان:

راه و مکتب شهید سلیمانی تا نابودی دشمنان ادامه دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با جنایت‌ها و ترورهای کورشان نمی‌توانند راه و مسیر مردم ایران را تغییر دهند، گفت: مکتب شهید سلیمانی تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

راه و مکتب شهید سلیمانی تا نابودی دشمنان ادامه دارد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی بعدازظهر در حاشیه برپایی راهپیمایی مردم رشت در محکومیت فاجعه تروریستی کرمان با عرض تسلیت شهادت تعدادی از زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مسیری که حاج قاسم سلیمانی پیمود برگرفته از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و این مسیر تا ابد ادامه دارد و هیچ زمانی بسته نمی‌شود.

 وی این فاجعه تروریستی را محکوم کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی با جنایت‌ها و ترورهای کورشان نمی‌توانند راه و مسیر مردم ایران را تغییر دهند؛ زیرا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل همبستگی ملت ایران است.

 استاندار گیلان تصریح کرد: راه مردم ایران برآمده از مسیر و مکتب حسینی است و ایرانیان این مسیر را استوارتر و مقاوم‌تر ادامه می‌دهند.

 عباسی خاطرنشان کرد: راه و مکتب شهیدان و شهید سلیمانی‌ها تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

 به گزارش «هشت‌دی» راهپیمایی محکومیت فاجعه تروریستی کرمان امروز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه هم‌زمان با سراسر استان گیلان در شهر رشت برگزار شد و گیلانی‌ها با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خواستار برخورد قاطع و جدی با مسببان این جنایت بزرگ شدند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه