رئيس كل دادگستری گیلان؛

نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود پایبند به موازین قانونی باشند

سیاوش پور با تاکید بر اینکه با متخلفان و مرتکبین جرائم انتخاباتی برخورد قاطع خواهد شد، اظهارداشت : تمامی نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود موازین قانونی را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود پایبند به موازین قانونی باشند

به گزارش ۸دی، شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان با حضور رییس، قائم مقام ، معاونان و مسئولان دادگستری کل استان در سالن شهیدبهشتی دادگستری کل برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه، شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) را تسلیت گفت و تاکید کرد: مراسم سوگواری به مناسبت این ایام به همت معاونت فرهنگی در دادگستری رشت برگزار گردد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: آحاد مردم وظیفه دارند تا با حضور گسترده و باشکوه در انتخابات اقتدار سیاسی ایران را بیش از پیش به جهانیان اثبات نمایند.

رییس شورای قضایی استان با تقدیر از زحمات ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات  انتخاباتی  تصریح کرد:  این ستاد  از ابتدای سال جاری در دادگستری استان گیلان  با حضور مسئولان و دست اندکاران انتخابات برگزار گردیده است ومصوبات مهمی در آن اتخاذ و اجرا گردیده است.

این مقام ارشد قضایی با تاکیدبراینکه با متخلفان ومرتکبین جرائم  انتخاباتی برخورد قاطع خواهد شد، اظهارداشت : تمامی نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود موازین قانونی را رعایت کرده وبه آن پایبند باشند .

در این نشست مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان  گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه