رئیس کل دادگستری گیلان:

دستگاه قضای گیلان در اجرای طرح هادی با کسی تعارف ندارد!

رئیس کل دادگستری گیلان با انتقاد از وضعیت تغییر کاربری‌ها گفت: دستگاه قضا در تغییر کاربری‌ها ملاحظه کسی را نخواهد کرد و با تمام توان در برابر تضییع‌کنندگان حقوق مردم ایستاده و مسئولانی که در انجام وظیفه خود سستی می‌کنند باید پاسخگو باشند. 

دستگاه قضای گیلان در اجرای طرح هادی با کسی تعارف ندارد!

به گزارش هشت‌دی، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی امروز در جلسه بررسی مسائل مربوط به حوزه قضائی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه بزرگترین مسئولیت و مأموریت هر انسانی مأموریت تبلیغی است، اظهار کرد: عموم مردم خواهان حفظ نظام هستند اما برخی خواص با جریان برانداز هم‌صدا شدند. داشته‌های ما در این نظام بسیار زیاد است و کارهای زیادی صورت گرفته اما به اندازه داشته‌های خود نتوانسته‌ایم فضایی را ایجاد کنیم که آن داشته‌ها را انعکاس دهیم.

رئیس کل دادگستری گیلان به عفو گسترده رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: این رفتار نشان‌دهنده همان سیره و رفتار مهربانانه نبوی است و پیامبر اسلام علاوه بر آنکه می‌بخشید برای امت استغفار هم می‌کرد.

حجت‌الاسلام خلیلی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا فرزندان ما را از محیط گرم خانواده جدا و خشم و خشونت را ترویج کند، عنوان کرد: دشمنان در صدد هستند وحدت و انسجام ملی ما را خدشه‌دار کرده و خودشان نیز برای دشمنی کردن علیه کشور اسلامی ایران متحد شده‌اند.

چطور ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شهرک‌سازی‌های ۱۴ هکتاری در گیلان از نگاه‌ها مخفی است؟

رئیس دستگاه قضای گیلان اجرای طرح هادی در سطح شهرستان رودسر و استان را از بزرگترین دغدغه‌های دستگاه قضا دانست و بیان کرد: چطور ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شهرک‌سازی‌های ۱۴ هکتاری در استان از نگاه‌ها مخفی است اما ساخت یک مسکن ۷۰ متری به دستگاه قضا معرفی می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: در اجرای طرح هادی با کسی تعارف نداریم و دستگاه قضایی با تمام توان در برابر تضییع‌کنندگان حقوق مردم ایستاده و مسئولانی که در انجام وظیفه خود سستی و اهمال می‌کنند باید پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان با انتقاد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان خاطرنشان کرد: برخی مسئولان با تغییر کاربری‌ها شرایط خوش‌نشینی را برای سودجویان فراهم می‌کنند و سرانجام این خوش‌نشینان، ورود فرهنگ‌های غیربومی و اختلاف طبقاتی برای بومی‌های استان است که این امر احساس محرومیت و فشارهای زیادی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه