۶ مدال‌آور آسیایی و مربی قایقرانی گیلان تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری گیلان از ۶ قهرمان مدال‌آور در رقابت‌های آسیایی قایقرانی رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال استان و مربی گیلانی این تیم تجلیل شد.

۶ مدال‌آور آسیایی و مربی قایقرانی گیلان تجلیل شدند

به گزارش هشت‌دی، در نشست جامعه ورزش گیلان و دستگاه قضا که امروز در سالن اجتماعات هتل المپیک گیلان در رشت برگزار شد، از آرش بصارت‌دار مربی تیم ملی قایقرانی، یزدان زراعت‌کار، عباس حسینی، داریوش محمدی، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور مدال آوران رشته‌های مختلف رقابت‌های آسیایی و علیرضا محمدی رئیس هیات قایقرانی گیلان تقدیر شد.

حجت‌الاسلام حمزه خلیلی در این مراسم با اعلام حمایت از جامعه ورزش گیلان و هموار کردن مسیر پیشرفت آن‌ها اظهار کرد: باید همه‌ی تلاش خود را برای حل مشکلات جامعه ورزش استان به ویژه مجموعه ورزشی تالش به کار ببندیم و البته در برخی مسایل نیز باید از استعداد و توان مردم برای اجرای عدالت و گسترش نشاط اجتماعی بهره گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه در دین اسلام هم بر نشاط و تربیت بدنی تاکید شده است، افزود: ورزش نشاط آفرین و عبادت توام با نشاط، سفارش دین ما است و باید این روحیه در جامعه با تجلیل و تکریم تقویت شود.

رئیس کل دادگستری گیلان، ورزشکاران را سرمایه‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: از آنجایی که به ورزش به دلیل پر مخاطب بودن، نگاه جهانی می‌شود باید با استفاده از فرصت‌ها، الگو و مدل‌سازی، ارزش‌های دینی شامل اخلاق، ادب، فداکاری، گذشت، عفو و رحمت که برگرفته از سیره پیامبر اسلام(ص) است در سطح جامعه و جهان گسترش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم بزرگ‌ترین چالش و دغدغه بخش ورزش و هواداران فوتبالی و دیگر رشته‌ها‌ی ورزشی را نبود حامیان مالی اعلام کرد.

جهانبخش آرمان به برخی مشکلات ورزش استان همچون مجموعه ورزشی شهید زمانیان تالش، بسته شدن حساب‌های برخی هیات‌های ورزشی بدون درآمد استان به دلیل پرداخت مالیات و پرداخت نشدن پول آب، برق و گاز برخی مجموعه‌های ورزشی از سال ۱۳۹۱ تاکنون اشاره کرد و خواستار حمایت دستگاه قضا در این بخش شد.

وی همچنین با بیان اینکه هر دهیاری که زمین برای ساخت و ساز و تجهیز اماکن ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار داده کمترین معضلات اجتماعی را دارا است، از دهیاران خواست برای ایجاد و گسترش نشاط اجتماعی، با اداره کل ورزش و جوانان همکاری کنند.

همچنین در این مراسم برخی رؤسای ادارات ورزش شهرستان‌ها، رؤسای هیات‌ها و معاونان اداره کل ورزش و جوانان و دادگستری گیلان پیرامون ورزش و مشکلات موجود سخنرانی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه