دانشجویان اجازه ندهند از دانشگاه سوء استفاده حزبی کنند

معاون سیاسی فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دانشجویان اجازه ندهند گروه‌های سیاسی از دانشگاه سوء استفاده حزبی کنند.

دانشجویان اجازه ندهند از دانشگاه سوء استفاده حزبی کنند

به گزارش ۸دی، بابک صدوق بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های گیلان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم که به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌شود حاوی تدابیر و رهنمودهایی برای اقشار مختلف جامعه و نقشه راه مسئولان نظام است.

وی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه خارجی ترسیم خطوط کلی نظام و راهنمای عملی مسئولان در سیاست خارجی کشور محسوب می‌شود و برای تمام مسلمانان، مستضعفان و عدالت‌خواهان در جهان حکیمانه و راهگشا‌ست.

صدوق به مجموع دیدارهای مقام معظم رهبری در حوزه داخلی در سال جاری اشاره کرد و افزود: تعداد قابل توجهی از دیدارهای رهبر معظم انقلاب با دانشگاهیان و مجموعه‌های مختلف علمی و آموزشی انجام شده است.

معاون سیاسی فرمانده سپاه قدس گیلان، ۱۹ درصد از دیدارهای مقام معظم رهبری را با دانشجویان، رؤسا و استادان دانشگاه‌ها، معلمان و دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی با تاکید بر ارتقای آگاهی و بصیرت‌افزایی دانشجویان، بیان کرد: دانشجویان با افزایش آگاهی جلوی افراد سودجو و فرصت‌طلب را بگیرند و اجازه ندهند گروه‌های سیاسی از دانشگاه سوء‌استفاده حزبی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه