نماینده محترم به وضعیت معیشتی فرهنگیان رسیدگی کند / به فرماندار و مدیر سابق از ۴ روز قبل اطلاع رسانی شده بود

در پی انتشار اظهارات محمود شکری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش ماسال، اداره کل آموزش و پرورش گیلان جوابیه ای ارسال کرد.

نماینده محترم به وضعیت معیشتی فرهنگیان رسیدگی کند / به فرماندار و مدیر سابق از ۴ روز قبل اطلاع رسانی شده بود

به گزارش پایگاه ۸دی به نقل از ماسال نیوز، متن کامل جوابیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره  کل آموزش و پرورش استان گیلان به شرح زیر است:

باسمه تعالی

مدیر محترم سایت ماسال نیوز

سلام علیکم

پیرو درج خبری با عنوان «مگر رئیس قبلی جنایت کرده بود و…. » از قول یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مورد تغییر مدیر آموزش و پرورش ماسال رعایت نکاتی چند جهت تنویر افکار عمومی ضروری است. لذا درخواست می شود سایت محترم جهت درج جوابیه آموزش و پرورش استان گیلان با همان فونت و چارچوب اقدام فرمائید .

۱-اصولاً تغییر در بسیاری موارد باعث دمیدن روحی تازه در سازمان ها و ادارات می شود به ویژه  باتوجه به بررسی‌های کارشناسی انجام شده و شاخص‌های آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش  و پرورش به ضرورت تغییر در ادارات مناطق می‌شود و این تغییر نفی ویژگی‌های مثبت رییس  اداره پیشین نمی‌باشد و نباید اینگونه انگاشت که تغییر یک مدیر پس از تخلف یا به تعبیر نماینده محترم جنایت باشد.

۲- تغییر مدیران معمولاً با برنامه و هماهنگی انجام می‌شود و این از حقوق هر مدیر است که زیر مجموعه‌ای هماهنگ با طرح‌ها و برنامه‌های خود را انتخاب کند و یا از نیروهای ساعی استفاده  کند و این تغییرات منافی فراموشی خدمات انجام شده توسط مدیران پیشین نیست.

۳- فرماندار شهرستان، رئیس شورای آموزش و پرورش محسوب می‌شود و در جریان تغییر آقای صفوی چهار روز قبل از صدور حکم برای مدیر جدید آموزش و پرورش ماسال، فرماندار محترم و جناب آقای صفوی در جریان این تغییر بودند . فلذا مراسم تکریم آقای صفوی و معارفه آقای دولتی با احترام کامل و طبق روال معمول انجام شد .

بنابراین انتظار می رود نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تمام کوشش خود را صرف ارائه طرح های موثر جهت ارتقای نظام تعلیم و تربیت آینده سازان و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و رفع نگرانی های معیشتی فرهنگیان نمایند .

مطمئناً دامن زدن به امور غیر ضروری و بیان سخنان هیجانی در سال همدلی و همزبانی نه تنها کمکی به شهرستان و حتی به استان ما نمی کند بلکه خدای نکرده موجب خسران می شود .

توفیق خدمت و نیت الهی در انجام کارها و بیان سخنان را از خداوند خواستاریم .

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه