گیلانِ میرزا کوچک خان سرسپرده ی آمریکا نمی شود/تلاش مذبوحانه نهادهای خاص برای کمرنگ جلوه دادن یوم الله ۱۳آبان در استان

مردم استان گیلان که امتحان بصیرت را در دوران فتنه، یک روز زودتر از همه ی مردم ایران با نمره ی قبولی پشت سر گذاشته اند هرگز اسیر بازی های سیاسی این دشمنان دوست نما نخواهند شد.

گیلانِ میرزا کوچک خان سرسپرده ی آمریکا نمی شود/تلاش مذبوحانه نهادهای خاص برای کمرنگ جلوه دادن یوم الله ۱۳آبان در استان

سرویس سیاسی ۸دی؛

خبر ها حاکی از این است برخی قصد دارند بلایی را که خروشچف و گورباچوف بر سر اتحاد جماهیر شوروی آوردند را به جان ایران اسلامی بیاندازند، آن هم در استانی که ۸دی را در تاریخ حیات سیاسی خود ثبت کرده کرده است.

این آقایان مسئول در برخی نهادها طبعا می دانند دومینو فروپاشی شوروی زمانی آغاز شد که خروشچف دست جان اف کندی را فشرد و ندای همزیستی مسالمت آمیز با آمریکا را سر داد.

گویا این هموطنان مخالف استکبارستیزی دست به دست هم داده اند به جور تا میهن خویش را اسیر نظام سلطه نمایند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند، در حالی که پول نان خود را از خزانه همین نظام مستقل اسلامی پرداخت می کنند.

هر چند باید به آنها گفت در خواب و خیال به سر می برند؛ مردم استان گیلان که امتحان بصیرت را در دوران فتنه، یک روز زودتر از همه ی مردم ایران با نمره ی قبولی پشت سر گذاشته اند هرگز اسیر بازی های سیاسی این دشمنان دوست نما نخواهند شد.

مگر این بی خیالان یادشان رفته است مردمان دیار میرزا کوچک خان، روز ۸دی را در تاریخ با خود به یدک می کشند و به این سادگی نمی توان جوانان غیور این مرز وبوم را فریب داد.

جوانان گیلان همچون سرور و مولایشان امام خامنه ای وقتی نام میرزا کوچک خان را به یاد می آورند ، نیرو می گیرند تا هرچه بیشتر و بهتر برای حفظ استقلال خود مبارزه نمایند.

13aban

سرلوحه ی این جوانان میرزا کوچک جنگلی است که در نگاه رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای « مرد تنهایی بود که به دو قدرت بزرگ آن روز دنیا – یعنی روسها و انگلیسیها – یک «نه» ی بزرگ گفت. نه با روسها ساخت، نه با انگلیسیها؛ اما در کنار او کسانی بودند که میخواستند با دستگاه حکومتِ آن روز – بعد هم با رضاخان که تازه میخواست سرِ کار بیاید – مبارزه کنند، اما به روسها پناه می‌بردند؛ به باکو رفتند و بند و بستهایشان را کردند و به ایران برگشتند و سرسپرده آنها شدند. اما میرزا کوچک خان قبول نکرد و حاضر نشد سازش کند؛ او، هم با انگلیسیها جنگید، هم با قزّاقهای روس جنگید، هم با لشکر رضاخانی – و قبل از رضاخان، آن کسانی که بودند – مبارزه کرد؛ با احسان‌اللَّه‌خان و دیگران هم کنار نیامد »

حال چه شده است که این بی خیالان سهل اندیش انتظار دارند جوان گیلانی که میرزا را در تاریخ خود دارد سر تعظیم در مقابل آمریکای جنایت کار فرود بیاورد و فراموش کند خونهایی را که از چنگال این شیطان بزرگ می چکد.

چطور انتظار دارند جوان گیلانی انهدام هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس به دست نیروهای آمریکایی را فراموش کنند.

13aban00014

باید گفت این خیال خام را با خود به گور می برند و ۱۳ آبان امسال گیلان به همت مردم با بصیرت اش هرچه پرشورتر و پررنگ تر برگزار خواهد شد و حتمی به آتش کشیده شدن پرچم آمریکای جنایت کار را به چشم خود خواهند دید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه