در صدا و سیما هیچ وقت احساس نکردیم که جنگ تمام شده است

مدیر کل جدید صدا وسیما استان گیلان در دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در صدا و سیما هیچ وقت احساس نکردیم که جنگ تمام شده و همان احساسی که در زمان جنگ پشت خاکریز می جنگیدیم همان حس را در اینجا داریم دراین خاکریز در حال جنگ هستیم.

در صدا و سیما هیچ وقت احساس نکردیم که جنگ تمام شده است

به گزارش ۸دی نیوز، مدیر کل جدید صدا وسیما استان گیلان در دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در صدا و سیما هیچ وقت احساس نکردیم که جنگ تمام شده و همان احساسی که در زمان جنگ پشت خاکریز می جنگیدیم همان حس را در اینجا داریم دراین خاکریز در حال جنگ هستیم. هم خوشحال هستم از اینکه مسئولیت اجرای کنگره استان بر عهده ماست و ناراحت زیرا اکنون هم دیر است برای ادای دین به مقام شامخ شهدای عزیز .

مدیر کل جدید صدا وسیما استان گیلان گفت: مجموعه هایی که پشت سر ولایت هستند و شاید باعث دلگرمی آقا باشند یکی سپاه است و یکی صدا و سیما.

وی با اشاره به تجریباتش در شبکه جام جم و اینکه در سطح بین المللی دارای بیننده است، گفت: برای پخش زنده برنامه هایی با موضوع راهیان نور تلاشهای ارزشمندی صورت گرفت تا اینکه به عنوان بهترین برنامه با موضوع راهیان نور انتخاب شد.

در ادامه این دیدار عاطفی رئیس مرکز بسیج صدا و سیما کشور گفت: نقش سپاه در کشور ویژه است اما در استان ویژه تر. چه بین نیروی استان چه در کشور سپاه و سردار عبدلله پور سرمایه کشور هستند. روح خستگی ناپذیر ذی طلبگی ایشان باعث شده است که بتوان از این سرمایه ها به نحو احسنت در استان برخوردار شویم.

وی در ادامه اظهارداشت: آقای طلوعی از نیروهای بسیجی سازمان بوده اند. یعنی از دانشگاه ناگهانی نیامده اند و از سابقه خوبی در جهت تولید به خصوص همکاری با سپاه و بسیج دارند.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما کشور  در پایان گفت: در حوزه کنگره شهدای گیلان حتما قول همکاری ویژه خواهیم داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه