سخنگوی وزارت خارجه ایران:

ایران نقطه عطفی برای صلح و امنیت بین‌المللی است

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در ایجاد ایران هراسی، گفت: اکنون تمام کشورهای منطقه به این اتفاق نظر رسیده‌اند که ایران نقطه عطفی برای صلح و امنیت بین‌المللی است و کشورمان برای امنیت منطقه بیشترین خدمات را انجام داده است.

ایران نقطه عطفی برای صلح و امنیت بین‌المللی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ناصر کنعانی چافی در جمع رزمندگان تیپ مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در لنگرود با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، ظهار کرد: با استفاده از توانمندی‌های جوانان کشورمان شعار امسال را محقق خواهیم کرد.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در ایجاد ایران هراسی، بیان کرد: اکنون تمام کشورهای منطقه به این اتفاق نظر رسیده‌اند که ایران نقطه عطفی برای صلح و امنیت بین‌المللی است و کشورمان برای امنیت منطقه بیشترین خدمات را انجام داده است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: این عضویت پس از ۲۰ سال می‌تواند در عبور از تحریم‌ها مؤثر باشد.

کنعانی با اشاره به جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تصریح کرد: این جنایات در شرایطی رخ‌داده که همهٔ جوامع بین‌الملل به ویژه سازمان حقوق بشر در سکوت محض قرار دارند.

انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه