کاهش ۱۳درصدی جرائم مهم در آستارا

فرمانده انتظامی گیلان گفت: براساس بررسی‌های آماری وقوع انواع جرائم مهم در شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا ۱۳ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۱۳درصدی جرائم مهم در آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با حضور معاونت های مختلف فرماندهی انتظامی گیلان بازدیدی از شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان داشتیم و عملکرد نیروی انتظامی در این شهرستان را مورد بررسی قرار دادیم، اظهار کرد: خوشبختانه در بحث جرائم مهم شاهد کاهش ۱۳ درصدی در شهرستان مرزنشین آستارا هستیم.

وی از کاهش موارد مربوط به ترافیک و فوت جانباختگان سوانح رانندگی در آستارا خبر داد و افزود: شهرستان مرزی بندر آستارا از شهرستان های بسیار مهم استان گیلان به شمار می رود. جرائم مهم از جمله سرقت منزل، خودرو و مغازه در سطح استان گیلان کاهش یک درصدی داشته که این روند بسیار خوب با حضور نیروهای پرتلاش انتظامی در سراسر استان و اشرافیت خوبی که نیروی انتظامی دارد پیش می‌رود. سرقت های هنجار شکن و به عنف در سطح شهرستان های استان گیلان از ابتدای سال جاری کاهش محسوسی داشته است.

سردار عزیز الله ملکی با اشاره به اینکه امنیت مهمترین شاخص پیشرفت جامعه است، بیان کرد: پیشرفت و توسعه هر جامعه در سایه امنیت ایجاد می‌شود که نیروی انتظامی در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند. امنیت پایدار و مطلوبی در سطح استان گیلان برقرار است و نیروی انتظامی امروز آماده‌تر و مقتدرتر از قبل آماده ارائه خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی شب و روز خود را وقف ایجاد امنیت و خدمت به مردم و جامعه کرده است، خاطرنشان کرد: خواب دشمن در شکستن امنیت جامعه تعبیر نخواهد شد. حفظ امنیت خط قرمز پلیس است و همه اقشار جامعه باید امنیت کامل داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه