فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۲۹ میلیارد ریال کالای احتکاری در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اجرای طرح چهار روزه مبارزه با محتکران در استان ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کالای احتکاری کشف شد، گفت: در این راستا پنج متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲۹ میلیارد ریال کالای احتکاری در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه احتکار کالا ضمن لطمه‌زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قانونی می‌کند.

 وی در ادامه با بیان اینکه در پی اجرای طرح چهار روزه مبارزه با محتکران در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت، افزود: در این راستا با اقدامات پلیسی صورت‌گرفته، ۶۳۲ حلقه انواع لاستیک، ۸۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم گچ و سیمان و ۵۹ هزار و ۷۶۰ عدد تخم‌مرغ احتکاری کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان گیلان از معرفی پنج متهم در این راستا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه