نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با «هشت‌دی»:

نماینده نباید مجلس را جیب خود یا اطرافیانش بداند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده نباید مجلس را جیب خود یا اطرافیانش بداند، گفت: تمام تلاش نماینده در تراز ملت ایران باید باید رضایتمندی مردم و رفع مشکلات و قانون‌گذاری درست و مؤثر باشد.

نماینده نباید مجلس را جیب خود یا اطرافیانش بداند

محمدرضا احمدی سنگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه هر چه انتخابات پرشورتر برگزار شود، مردم‌سالاری دینی بیشتر است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدا با خواست و اراده مردم شکل گرفت و تا به امروز نیز با اراده مردم روی کار مانده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات و ضرورت شرکت آحاد جامعه در این فرآیند، تصریح کرد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات خباثت دشمنان را خنثی و دوام نظام جمهوری اسلامی را بیشتر می‌کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده اصلح باید در تراز انقلاب باشد، افزود: چنین شخصی باید ضمن شناخت از جامعه و مشکلات مردم، مطالبه‌گر باشد و در خط ولایت و شهدا استوار باشد.

احمدی تاکید کرد: نماینده در تراز انقلاب اسلامی باید در مقابل تهدید و تطمیع محکم و قاطعانه بایستد و در دفاع از حقوق مردم از چیزی فروگذار نکند.

وی با بیان اینکه نماینده باید با تکیه بر خدا و مردم کار خود را ادامه دهد، افزود: قطعاً چنین فردی شایسته نمایندگی ملت بزرگ ایران در مجلس است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق فرموده امام خمینی(ره) مجلس عصاره فضائل ملت است، ادامه داد: این جمله و به تبع انتظارات رهبری از یک نماینده در تراز انقلاب و مردم ایران، وظیفه داوطلبان را خطیر و حساس کرده و آنها بایستی با اراده و عزمی خستگی ناپذیر به مجلس ورود کنند.

احمدی با بیان اینکه نماینده نباید مجلس را جیب خود یا اطرافیانش بداند، تصریح کرد: تمام تلاش نماینده در تراز ملت ایران باید رضایتمندی مردم و رفع مشکلات و قانون‌گذاری درست و مؤثر باشد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: نماینده مجلس باید مردمی بوده و همواره در دسترس مردم باشد و مشکلات آنها را بداند و جامعه را به خوبی بشناسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمایندگان نباید به مردم وعده‌های بی‌اساس بدهند، تصریح کرد: مردم فرق حرف درست و وعده‌های توخالی را متوجه می‌شوند؛ لذا از دادن شعارهای خارج از حیطه و وعده‌های فریب‌دهنده باید خودداری شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه