همسر سردار شهید حق‌بین در گفتگو با «هشت‌دی»:

حضور حداکثری در انتخابات به منزله پاسداری از خون شهدا است

همسر سردار جانباز شهید «محمدعلی حق‌بین» با بیان اینکه طبق آموزه‌های دینی قیامت و حسابرسی حق است و تک‌تک ما در محضر عدل الهی در برابر شهدا قرار خواهیم گرفت، گفت: اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نشویم، برای پاسداری از خون شهدا و حفظ امنیت کشورمان پای صندوق‌های رأی، پرشورتر از قبل حاضر شویم.

حضور حداکثری در انتخابات به منزله پاسداری از خون شهدا است

زهرا اصغری‌خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: اهمیت یک مسئله زمانی مشخص خواهد شد که نسبت به آن شناخت وجود داشته باشد لذا مردم بدانند که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا منتظر عدم مشارکت و تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

وی به ابعاد مختلف این مشارکت سیاسی اشاره کرد و گفت: مردم بدانند که اقتدار ایران و ایرانی با حضور در میدان‌های مختلف باعث شده که دشمن نتواند اقدامی عملی بر علیه نظام داشته باشد و تنها در حد حرف و تهدید باقی بماند.

همسر سردار جانباز شهید محمدعلی حق‌بین، تصریح کرد: در تاریخ ثابت شده است که هر کشور و مردمی، ضعف نشان دهند دشمنان با حمله نظامی و غارت آن کشور به نیت‌های شوم خود دست پیدا می‌کنند؛ لذا دانستن تمام این مسائل سبب می‌شود که تمام آحاد ملت فارغ از راضی یا ناراضی با تمام وجود برای حفظ نظام جمهوری اسلامی با غیرت دینی و ملی در روز ۱۱ اسفند با حضور خودشان، دشمنان و بدخواهان را نااُمید و سر جای خود بنشانند به‌علاوه با این حضور اعلام می‌کنند که گرچه در بعضی موارد از کارکرد برخی مسئولین ناراضی هستند؛ اما برای حفظ ارزش‌های انقلاب پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

ضرورت تلاش مضاعف تک‌تک افراد در مواجهه با نقشه‌های دشمنان

اصغری‌خواه در ادامه با اشاره به ریشه مشکلات کشور، بیان کرد: غفلت، جهالت یا دشمنی برخی باعث مشکلات می‌شود که لازم است ضمن شناسایی این مشکلات در جهت رفع آن تلاش کنیم؛ لذا در حال حاضر که استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال براندازی نظام است یکی از راه‌های رفع مشکلات تلاش مضاعف تک‌تک افراد است به‌علاوه از مسئولین انتظار داریم که بدانند وام‌دار شهدا هستند و هر صندلی و جایگاه در کشور عزیز ما ایران، به قیمت خون ۷۲ شهید است که در صورت کم‌کاری در قیامت مدیون و سرافکنده خواهند شد.

مهم‌ترین خواسته خانواده‌های شهدا حفظ نظام جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته خانواده‌های شهدا از مردم و مسئولین حفظ نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: هر فردی در هر جایگاهی که هست تمام تلاش خود را در این راستا به کار بگیرد و گوش به فرمان رهبری باشد تا ان شاء‌الله پرچم این انقلاب به دستان مبارک ایشان به دست امام زمان (عج) برسد؛ لذا هر کدام از ما در این مسیر باید نقشی داشته باشیم.

همسر شهید حق‌بین به انتظارات خانواده‌های شهدا از مردم و مسئولین اشاره و عنوان کرد: پایبندی به قانون و تلاش در راه اجرای احکام دین مبین اسلام از انتظارات به حق خانواده‌های شهدا از مردم و مسئولین است و بدانید هر که مسئولیت دنیوی‌اش سنگین‌تر باشد به‌تبع مسئولیتش در آخرت سنگین‌تر خواهد بود پس باید مراقب رفتار و اعمال خود باشند.

عدم مشارکت در انتخابات به معنای مشارکت در جبهه دشمن است

اصغری‌خواه در پاسخ به این سئوال که چه سخنی با کسانی دارید که احساس وظیفه‌ای در قبال انتخابات ندارند، تصریح کرد: بنده خطاب به کسانی که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند، عرض می‌کنم که عدم مشارکت شما در واقع به معنای مشارکت در جبهه دشمن و تأیید اعمال آن‌ها است؛ لذا به هر حال چه شما شرکت کنید یا نکنید انتخابات برگزار خواهد شد؛ اما با عدم حضور شما، دیگران برای شما و کشورتان تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که از حق انتخاب خود استفاده نمی‌کنند با کمی تفکر و تأمل به این نتیجه خواهند رسید که عدم مشارکت، نه‌تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند؛ بلکه مشکل‌ساز نیز هست به‌علاوه با این اقدام جبهه مخالف جری و گستاخ‌تر خواهد شد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه عدم حضور در پای صندوق‌های رأی، نشان‌دادن چراغ سبز به دشمنان قسم‌خورده انقلاب و کشور است، گفت: مردم برای تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان و برای آینده‌ای موفق و آرام لازم است در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

همسر شهید حق‌بین اظهار کرد: بنده به‌عنوان همسر و خواهر شهید خدمت مردم غیور ایران فارغ از هر دیدگاه و تفکری عرض می‌کنم؛ طبق آموزه‌های دینی، مرگ، قیامت و حسابرسی حق است و بدون شک واقع می‌شود و تک‌تک ما در محضر عدل الهی در برابر شهدا و خانواده‌هایشان قرار خواهیم گرفت؛ لذا باید به این سئوال پاسخ دهیم که بعد از رفتن شهدا چه کردیم و آیا تکلیف خود را به درستی به انجام رساندیم در حالی که آنان از جان شیرین خود برای ما گذشتند، اگر می‌خواهیم در آن روز شرمنده شهدا نباشیم برای پاسداری از خون شهدا و حفظ امنیت کشورمان در روز ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی پرشورتر از قبل حاضر شویم.

انتخابات عرصه حضور مردم در محافظت از کشور

اصغری‌خواه با اشاره به پیام سردار شهید حق‌بین از رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، برای مردم ایران، تصریح کرد: در این برهه حساس و تاریخی که ولیّ امر مسلمین بر مشارکت حداکثری تاکید و سفارش می‌کنند به طور حتم تمام شهدا و شهید حق‌بین اگر حضور فیزیکی داشتند به ملت عزیز و مقتدر ایران می‌گفتند: «ما رزمندگان و مدافعان حرم به وظیفه خود در دفاع از ایران و ایجاد امنیت پایدار عمل کردیم و الان نوبت شماست که با حضور خود در این عرصه مهم از این امنیت محافظت کنید و شما هم به وظیفه ملی و دینی خود عمل کنید».

این کارشناس مذهبی و فعال اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: یادمان نرود جمهوری اسلامی ایران، حرم است و با حفظ و حراست از آن ما نیز جز مدافعان حرم خواهید بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه