عالم اهل تسنن گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

مردم نمایندگانی آگاه و کاردان انتخاب کنند

عالم اهل تسنن گیلان با اشاره به اینکه هر چقدر انتخابات در یک کشور مردمی‌تر باشد مشکلات نیز راحت‌تر حل می‌شود، گفت: مردم از طریق شرکت در انتخابات نمایندگانی آگاه، دانا و کاردان انتخاب کنند.

مردم نمایندگانی آگاه و کاردان انتخاب کنند

 حجت‌الاسلام عزت شیخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه انتخابات یک امر ملی است، اظهار کرد: هر مملکتی برای حفظ ارزش‌های ملی و رفع مشکلات نیاز به حاکمیت دارد که انتخابات نیز از ارکان مهم هر حاکمیتی است.

 وی با اشاره به اینکه هر چقدر انتخابات در یک کشور مردمی‌تر باشد مشکلات نیز راحت‌تر حل می‌شود، افزود: تنها راه‌حل مشکلات جامعه مشارکت مردم در اداره امور کشور است.

 عالم اهل تسنن گیلان، تصریح کرد: مردم از طریق شرکت در انتخابات باید نمایندگانی آگاه، دانا و کاردان انتخاب کنند.

 حجت‌الاسلام عزت شیخ با بیان اینکه خیر و مصلحت مردم و جامعه به انتخاب اصلح بستگی دارد، بیان کرد: مردم باید در امر برگزاری انتخابات باشکوه و آگاهانه مشارکت داشته باشند.

 مدیر حوزه علمیه محمدیه برادران اهل سنت تالش با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده اصلح، عنوان کرد: نماینده مردم باید کاردان و فداکار باشد، معامله‌گر نباشد و هرکسی که بیشتر این صفات را داشته باشد، بیشتر می‌تواند خدمت کند.

 وی با اشاره به اینکه مجلس وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای آن را دارد، افزود: مجلس قدرت مردمی دارد و از حیث قانون‌گذاری حائز اهمیت است.

 عالم اهل تسنن گیلان با بیان اینکه نماینده اصلح باید اقتضائات جامعه را در نظر بگیرد و قوانین درست را تقویت یا اصلاح کند، گفت: نماینده باید از دستاورد پشتوانه مردمی خود صیانت کرده و به آنها پاسخگو باشد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه