معاون رئیس جمهور:

افراد دلسوز و متعهد را برای مدیریت کشور انتخاب کنیم

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ۱۱ اسفند اقتدار و وحدت خود را به رخ جهانیان می‌کشیم، گفت: افراد دلسوز و متعهد را برای مدیریت کشور انتخاب کنیم.

افراد دلسوز و متعهد را برای مدیریت کشور انتخاب کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سید محمدحسینی پیش از ظهر امروز در دومین یادواره جانباز شهید محمود عاطفی در تالار مرکزی رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: گیلان دیار شهید میرزا کوچک خان و سردارانی چون املاکی‌ها است و این خط سرخ شهادت در صیانت از ارزش‌ها همواره ثابت‌قدم‌ و استوار ادامه دارد.

وی به ویژگی‌های بارز شهید عاطفی اشاره کرد و گفت: ایشان برادر دو شهید هستند که در سال ۶۳ به فاصله پنج ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این مادران شهدا هستند که راه حضرت ام‌البنین (ع) را با استقامت و ‌پایداری در پیش گرفتند و جگر‌گوشه‌های خود را تقدیم انقلاب کردند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انسان با دیدن چنین افرادی دچار غم و غصه نخواهد شد و این شهید با وجود اینکه جانباز شیمیایی بود همواره با نشاط و با انگیزه بود و هیچ وقت آثار افسردگی و اندوه در او پدیدار نشد و هیچگاه کسی را با سخنانش آزرده نمی‌کرد.

حسینی به گوشه‌ای از فعالیت‌های او در حوزه رسانه اشاره و عنوان کرد: ایشان در بسیج سازمان صداوسیما اقدامات فراوانی را در قالب تهیه‌کنندگی، مستند، عکس، موسیقی و … به انجام رساند و علاوه بر خودش دیگران را نیز وادار به فعالیت سازنده می‌کرد.

وی افزود: شهید عاطفی سفرهای متعددی به اقصی نقاط جهان از جمله افغانستان، لبنان و… داشت و نقش‌آفرین بود و با رزمندگان گیلانی در تهران در تعامل بود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجه‌اشتراک شهدا، بیان کرد: مردان الهی همواره با خدا معامله می‌کنند و پاداش این مجاهدت، همت و غیرت بهشت ابدی است و خدا نیز نسبت به عهده و پیمان با بندگان راستینش وفادار است.

استواری و ثبات قدم پیام شهدا است

وی ادامه داد: پیام شهدا نیز این است که همواره ثابت قدم و استوار باشیم لذا امیدواریم در این مسیر با روحیه تعبد و احساس مسئولیت مانند آنان قدم برداریم.

حسینی بیان کرد: تحلیل مسائل روز همواره مورد تاکید این شهید بود لذا یادمان نرود که انقلاب به راحتی به دست نیامده است و علاوه بر پیروزی‌ها، سختی‌های بسیاری را متحمل شده و با فداکاری‌های بسیاری همراه بوده است.

وی به انتخابات پیش‌رو اشاره و عنوان کرد: نیازمند یک رزمایش باشکوه در ۱۱ اسفند هستیم تا انسجام و ‌وحدت خود را به رخ دنیا بکشیم لذا ملت ما همواره اهل استقامت هستند و این راه را تا پیروزی نهایی و هلاکت دشمنان کینه‌ورز ادامه خواهند داد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در عصر ارتباطات تمام دنیا به دنبال مقایسه این مشارکت ملت‌ها در عرصه‌های مهم سیاسی هستند لذا باید ضمن نمایش اقتدار و وحدت فارغ از هرگونه کارشکنی، افراد دلسوز و متعهد را برای مدیریت کشور انتخاب کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه