کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد:

برف‌ و باران در راه گیلان

 کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه آسمان این استان امروز صاف و آفتابی است، گفت: از عصر و شب فردا سامانه سرد و بارشی وارد گیلان می‌شود.

برف‌ و باران در راه گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» یوسف شجاعی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز هم انتظار داریم آسمان گیلان صاف و آفتابی است، اظهار کرد: جریانات جنوبی همچنان در این استان برقرار است.

وی با بیان اینکه امروز وزش باد گرم را در سطح گیلان خواهیم داشت، افزود: وزش باد گرم در ارتفاعات می‌تواند شدید باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه دمای هوای این استان امروز چنددرجه‌ای گرم‌تر خواهد شد، تصریح کرد: امشب و صبح فردا انتظار داریم شرایط برای ایجاد پدیده مه فراهم باشد.

شجاعی با بیان اینکه عصر فردا مناطقی مثل منجیل، رودبار، لوشان و جیرنده تحت‌تأثیر جریانات جنوبی خواهند بود، گفت: اما در جلگه گیلان و نواحی غربی این استان ممکن است افزایش ابر داشته باشیم و احتمال رگبار و رعدوبرق در این مناطق وجود دارد.

وی با بیان اینکه از عصر و شب فردا سامانه سرد و بارشی وارد گیلان می‌شود، تأکید کرد: از عصر فردا افزایش ابر را در گیلان شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها از روز جمعه و ابتدای هفته آینده آسمان این استان مه‌آلود خواهد بود، گفت: در همین مدت بارش بارن در جلگه و در ارتفاعات بارش برف را شاهد خواهیم بود.

شجاعی با بیان اینکه در همین مدت و بانفوذ سامانه بارشی شاهد کاهش دمای گیلان خواهیم بود: از عصر شنبه و با کاهش محسوس دما انتظار بارش مخلوط برف‌وباران را در جلگه گیلان را هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در سطح گیلان فعال خواهد بود، ادامه داد: امروز و صبح فردا دریا آرام پیش‌بینی‌شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی گیلان دریا از عصر فردا ناآرام و برای فعالیت‌های مرتبط نامناسب خواهد بود.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه