عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

حضور با شکوه در انتخابات شکر نعمت انقلاب است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور با شکوه در انتخابات شکر نعمت انقلاب است، گفت: به قصد احیای نام و راه شهیدان پای صندوق رأی بروید و اصلح را برگزینید؛ زیرا حضور در انتخابات ۱۱ اسفند این پیام را دارد که تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

حضور با شکوه در انتخابات شکر نعمت انقلاب است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن رشت با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بالاترین پشتوانه برای نظام اسلامی است اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ثواب دارد و پرچم دین و خدا و معنویت را بلند می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه راهپیمایی امروز بیعت با امام راحل و شهدا و حاج‌قاسم سلیمانی است افزود: شما با آمدن به راهپیمایی با همه شهدا بیعت می‌کنید.

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور در راهپیمایی رأی آری مجدد به نظام اسلامی است تصریح کرد: نسلی که سال ۵۸ نبودند، امروز با راهپیمایی اعلام می‌کنند که اگر آن روز بودند رأی آری به جمهوری اسلامی می‌دادند.

 آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه کسانی قدر انقلاب را می‌دانند که طاغوت را بشناسند ادامه داد: طاغوت دین‌ستیز، برده استعمار، آزادی‌ستیز، اخلاق و عفت و حیا ستیز و مردم‌ستیز بود.

 وی خاطرنشان کرد: رؤسای ساواک جنایتکارانی که نام آنها شکنجه بود مدعی هستند که آن زمان مردم را شکنجه نمی‌کردند در حالیکه شاهدان آن زمان خلاف آن را می‌گویند.

 آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پهلوی برای رأی مردم احترام قائل نبود افزود: نمایندگان مجلس توسط شاه انتخاب می‌شدند و در ۵۷ سال حکومت سیاه جلادان پهلوی رأی مردم معنا نداشت.

 وی با اشاره به اینکه در دوره قاجار شرایط مشابه پهلوی بر کشور حاکم بود و نوکری مردم در نظر شاهان ارزش به شمار می‌آمد بیان کرد: حضور در راهپیمایی شکر نعمت آزادی، استقلال، حاکمیت دین و مردم بر سرنوشت خود است.

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شکر نعمت انقلاب با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن محقق می‌شود عنوان کرد: حضور در انتخابات ۱۱ اسفند نیز شکر نعمت محسوب می‌شود.

 وی افزود: دشمن مردم ایران یعنی جنایتکاران سلطنت‌طلب و استکبار در پی آن هستند که انتخابات ۱۱ اسفند را تبدیل به رفراندوم ضد نظام کنند و می‌خواهند که پای صندوق نیایید و حضور کم‌رنگ داشته باشید؛ اما یقین دارم در آن روز پرشور و باشکوه مثل امروز در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

 آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حضور با شکوه در انتخابات شکر نعمت انقلاب است گفت: به قصد احیای نام و راه شهیدان پای صندوق رأی بروید و اصلح را برگزینید؛ زیرا حضور شما در ۱۱ اسفند این پیام را دارد که تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور پای صندوق رأی تکمیلی راهپیمایی امروز است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه