رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد:

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به زبان مانای هنر تأکید کرد و گفت: بیان پیشرفت‌های نظام موجب دلگرمی اقشار مختلف جامعه می‌شود.

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در نشست هماهنگی تولید اقلام تبلیغی دهه مبارک فجر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به زبان مانای هنر تأکید و اظهار کرد: بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام موجب دلگرمی اقشار مختلف جامعه و امید بیشتر در نسل جوان می‌شود.

وی در ادامه اقتدار و پویایی انقلاب اسلامی ایران را سبب خشم و استیصال استکبار جهانی دانست و افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته نقشه‌های دشمنان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش‌برآب کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه ملت شریف و انقلابی ایران در سایه ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از دشمنی‌ها و تشدید تهدیدها هراسی ندارد، تصریح کرد: مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران یک‌قدم از آرمان والای انقلاب اسلامی و مواضع اسلامی و انقلابی خود عقب ننشسته است.

حجت‌الاسلام اشجری در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است همه نهادها و سازمان‌ها برای باشکوه برگزارشدن برنامه‌های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی در تولید اقلام تبلیغی که به معنای پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های مردمی است، مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه