امام‌جمعه آستارا مطرح کرد:

لزوم برخورد قاطع با هنجارشکنان آستارا

امام‌جمعه آستارا با گلایه از برخی هنجارشکنی‌ها در سطح شهر گفت: قرار نیست کسی از رأفت و مهربانی نظام سوءاستفاده کند؛ لذا هنجارشکنان آستارا در انتظار برخورد قانونی شدید باشند.

لزوم برخورد قاطع با هنجارشکنان آستارا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان آستارا ضمن تقدیر از اقدام قاطع سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و محل تروریست‌های داعش در سوریه، اظهار کرد: این یکی از سیلی‌هایی بود که به گوش تروریست‌ها نواخته شد و ضربه‌های بعدی نیز در انتظار آنان است.

وی در ادامه افزود: نوع موشک‌ها و محل شلیک آنها این پیام را برای صهیونیست‌های جنایت‌کار دارد که در صورت تکرار اقدامات خصمانه مطمئن باشند که با همین موشک‌های دقیق به‌راحتی قلب رژیم صهیونیستی در تل‌آویو، حیفا و عکا به لرزه خواهد افتاد.

امام‌جمعه آستارا همچنین با توجه به بارش برف در این شهرستان آستارا از زحمات مسئولانی که برای رفع مشکلات مردم تلاش کردند قدردانی و تصریح کرد: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی جایی برای مدیران ناتوان و کم‌کار وجود ندارد.

هنجارشکنان آستارا در انتظار برخورد قانونی شدید باشند

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با گلایه از برخی هنجارشکنی‌ها در سطح شهر آستارا بیان کرد: قرار نیست کسی از رأفت و مهربانی نظام سوءاستفاده کند و عده‌ای در شهر مست کرده و عربده‌کشی کنند یا عده‌ای بدون مجوز در یک مکان عمومی بنوازند و برقصند، از نیروی انتظامی و از دادستان شهرستان خواسته‌ام که با این افراد به‌شدت برخورد قانونی کنند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

امام‌جمعه آستارا با گرامیداشت روز هوای پاک از اقدام اداره منابع طبیعی آستارا در کاشت ۵۰۰ اصله نهال قدردانی و خاطرنشان کرد: باید با سرعت بیشتری طرح کاشت یک میلیارد نهال در چهار سال را عملی و اجرایی کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه