امام‌جمعه آستارا مطرح کرد:

ضرورت شناخت شبهه‌های صهیونیستی در فضای مجازی

امام‌جمعه آستارا با تأکید بر ضرورت شناخت شبهه‌هایی که توسط صهیونیست‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر گفت: آنها برای مظلوم‌نمایی و تطهیر چهره جنایت‌کار خود حرف‌هایی را منتشر می‌کنند که در جوامع مختلف ایجاد سؤال و شبهه می‌کند.

ضرورت شناخت شبهه‌های صهیونیستی در فضای مجازی

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام‌ محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: پدافند غیرعامل رعایت مجموعه اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش آسیب‌های احتمالی در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی و غیرنظامی است که می‌تواند با یک برنامه‌ریزی ساده و مدیریت به‌خوبی انجام گیرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و برقراری نظم و امنیت در شهرستان آستارا تقدیر کرد و افزود: از مسئولین می‌خواهم همان‌طور که با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌شود با متخلفین آرد و نان هم برخورد قاطع صورت گیرد تا نان مناسب و در شأن مردم شریف آستارا در اختیارشان قرار گیرد.

وظیفه نوجوانان موفقیت در سنگرهای علم و فناوری است

امام‌جمعه آستارا یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده را گرامی داشت و با تبریک روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: نوجوانان عزیز ما باید بدانند که روزی امثال شهید فهمیده‌ها برای حفظ انقلاب و کشور اسلامی جان خود را تقدیم کردند و با ایثار و شهادت به‌عنوان رهبر و الگو معرفی شدند. اگر آن روز شهید فهمیده در سنگر دفاع از کشور تلاش و مجاهدت کرد، امروز هم وظیفه شما نوجوانان و دانش‌آموزان این است که با کسب علم و دانش و موفقیت در سنگرهای علم و فناوری بتوانید آینده‌سازان و خدمتگزاران خوبی برای کشور و نظام جمهوری اسلامی باشید.

ضرورت شناخت شبهه‌های صهیونیستی در فضای مجازی

حجت‌الاسلام‌ باقری ارومی با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین و قیام جوانان مقاومت در کشورهای مختلف برای مقابله با رژیم جنایت‌کار صهیونیستی عنوان کرد: روزی کلمه مقاومت فقط با گروه‌های شیعه همچون؛ بسیج، حزب‌الله، حشدالشعبی شناخته می‌شد که امروز به برکات عملیات طوفان الاقصی خون مقاومت در رگ‌های همه مسلمانان به‌خصوص جوانان اهل‌سنت جریان یافته است.

وی گفت: شناخت شبهه‌هایی که توسط صهیونیست‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شود ضروری است زیرا آنها برای مظلوم‌نمایی و تطهیر چهره جنایت‌کار خود حرف‌هایی را منتشر می‌کنند که در جوامع مختلف ایجاد سؤال و شبهه می‌کند. مثل این شبهه که می‌گویند؛ فلسطینی‌ها هم غیرنظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده‌اند.

این خطیب گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: اولاً باید گفت این اسرائیل است که به سرزمین فلسطین تجاوز و آن را اشغال کرده و فلسطینی‌ها در حال دفاع و بازپس‌گیری سرزمین خود هستند. به‌علاوه یقیناً در جریان جنگ و درگیری افراد غیرنظامی هم مورد آسیب قرار می‌گیرند؛ ولی حماس و گروه‌های مقاومت فلسطینی هیچ‌وقت یک مرکز غیرنظامی را مستقیم مورد هدف قرار نداده‌اند؛ اما صهیونیست‌ها مراکز غیرنظامی مانند بیمارستان و مدرسه را مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه