مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد:

توزیع ویژه سوخت زمستانی در مناطق برفی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی به‌صورت ویژه در مناطق پربارش کشور همچون گیلان و اردبیل توزیع شد.

توزیع ویژه سوخت زمستانی در مناطق برفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جعفر سالاری‌نسب امروز از توزیع ۸۲ میلیون لیتر سوخت در مناطق پربارش کشور خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برودت هوای کشور و افزایش بارش‌ها در بسیاری از نقاط در سه روز اخیر، ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق شمال و شمال غرب کشور شامل گیلان، اردبیل، میاندوآب، آذربایجان شرقی، کردستان، ارومیه، زنجان، همدان، کرمانشاه و چالوس به‌صورت ویژه توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: موجودی فرآورده نفتی برخی از مناطق کشور که با کاهش دمای هوا و بارش‌های بیشتری روبه‌رو بودند، با وجود برف‌گیر بودن جاده‌ها و حمل‌ونقل سخت نفتکش‌ها به نحو احسن تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر کامل‌بودن مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت در همه مناطق به‌ویژه مناطق سردسیر کشور تصریح کرد: ذخیره‌سازی سوخت زمستانی شامل نفت سفید و نفت‌گاز، امسال نیز مانند سال‌های گذشته، با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، از مردادماه در فروشندگی‌های روستایی سراسر کشور آغاز و تا پایان شهریورماه تکمیل شد که در این راستا با وجود کاهش دمای محسوس در روزهای گذشته به مشکلی برنخوردیم و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت وجود ندارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه