با اعلام ستاد مدیریت بحران آستارا؛

برف ادارات و مدارس آستارا را تعطیل کرد

ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای نظامی و انتظامی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آستارا امروز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا تعطیل است.

برف ادارات و مدارس آستارا را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با ورود سامانه سرد و بارشی در استان گیلان، بارش برف از شب گذشته در شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد.

بر این اساس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی ادارات و مدارس این شهرستان در روز یکشنبه ۲۴ دی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای نظامی و انتظامی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آستارا با تصمیم مسئولان این شهرستان امروز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا تعطیل است.

این تصمیم توسط ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مرزی بندر آستارا و با توجه به بارش شدید برف و پیش‌بینی تداوم این بارش و برودت هوا به منظور مدیریت مصرف انرژی صورت گرفته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا (به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی) امروز یکشنبه تعطیل است.‌

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضروری است همه مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس توجه و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان آستارا الزامی می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است که تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا ملزم به خاموش‌کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخه ۲۵ دی‌ماه هستند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه