معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان:

دشمن نمی‌خواهد مردم ید واحده باشند

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان گفت: امروز تمامی دشمنان جمع شدند که مردم ید واحده نباشند که باید برای خنثی‌کردن توطئه‌های آنها در انتخابات، منسجم و با اعتقاد و التزام پشت‌ سر ولی‌فقیه در مسیر شهدا، ثابت‌قدم حرکت کنیم.

دشمن نمی‌خواهد مردم ید واحده باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد جلایی امروز در مراسم یادواره ۹۳ شهید بخش بلوکات و رحمت‌آباد شهرستان رودبار با بیان اینکه امروز معرکه عمل و وحدت است، اظهار کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، موانع بسیاری برای نظام و کشورمان ایجاد کردند که برخی از شخصیت‌ها با عناوین بزرگی در طول این مسیر جا ماندند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم صبر و استقامت در مقابل مشکلات افزود: صبر و استقامت از نشانه‌های تقوا و پرهیزگاری است و کسی که تقوا داشته باشد، نسبت به پیرامون خود نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد و همچنین کسی که صبر نداشته باشد، در امور مختلف بازنده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها، زنان و کودکان بی‌گناه غزه را فقط بدین جهت که در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کردند، قتل‌عام می‌کنند که بسیاری از کشورها متوجه این جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار شده‌اند.

جلایی با تأکید بر اینکه علما از مرزهای دینی و مرزداران از مرزهای جغرافیایی دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز تمامی دشمنان جمع شدند که مردم ید واحده نباشند و در صحنه‌های مختلف کنار هم قرار نگیرند؛ چرا که مشارکت مردم موجب انسجام و وحدت بین آنان می‌شود که بایستی برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در انتخابات، منسجم و با اعتقاد و التزام پشت سر ولی‌فقیه در مسیر شهدا، ثابت‌قدم حرکت کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه