نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی:

دولت به بحث ارزاق توجه کند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به بعضی از بخش‌های توجهی ندارد، گفت: تأمین ارزاق مردم را با رنج و زحمت بسیار مواجه کرده است.

دولت به بحث ارزاق توجه کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سید کاظم دلخوش در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تعجب می‌کنم از دولت که به بخش‌های توجه دارد؛ ولی به بخش‌های دیگر هیچ توجهی ندارند، مخصوصاً وزارتخانه‌هایی که در بحث ارزاق مردم و کشاورزی مسئولیت دارند.

 وی با بیان اینکه کشاورزان ما زحمتکش‌ترین افراد در کشور هستند؛ ولی امروز به لحاظ آب در مناطق محروم دچار گرفتاری شده‌ایم، گفت: با این حال تأمین ارزاق مردم را با رنج و زحمت بسیار  مواجه کرده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان‌های شمالی و برخی دیگر از استان‌ها بحث برنج یکی از مباحث مهم است تصریح کرد: من متأسفم با وجود تذکر معاون اول رئیس‌جمهور که قرار بود واردات برنج انجام نشود، بیش از ۷۰۰ میلیون دلار طی ۵ ماه گذشته برنج وارد کشور شده است. آقای وزیر جهاد کشاورزی با کشاورزان ما چه می‌کنید!

دلخوش با بیان اینکه در حوزه چای نیز ۵ ماه پیش تذکر دادیم، گفت: در خصوص موضوع گوجه و محصولات دامی نیز تذکراتی دادیم؛ ولی دولت هیچ توجهی ندارد. وزارت جهاد کشاورزی و دولت هیچ برنامه‌ای برای این بخش ندارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از محصولات کشاورزی رها شده است، افزود: آقای رئیس‌جمهور در ایام عید به مشهد رفتید که مشهد ۶ میلیون جمعیت دارد و دو میلیون مسافر داشت ما در گیلان ۲ میلیون جمعیت داریم و ۶ میلیون مسافر، ولی حتی یک‌بار سؤال نشد مردم در ارتباط با نان و ارزاق خود چه می‌کنند.

این نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از محصولات کشاورزان در انبارها مانده و در حال فاسدشدن است و دولت هیچ برنامه‌ای برای آن ندارد.

وی با اشاره به اینکه در مورد ارز امروز شنیدیم که در کشور ۶ الی هفت مدل ارز وجود دارد، گفت: وجود دو مدل ارز در کشور فسادآور است چطور ۶ الی هفت مدل ارز در کشور وجود دارد.

دلخوش ادامه داد: در بحث مدیریت لایحه خدمات کشوری و حقوق کارکنان دولت نیز باید توجهات لازم صورت گیرد و مشکلات کارکنان دولت برطرف شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد: در زمینه تهاتر نفت نیز باید بخش‌های مختلف کشور از جمله مجموعه تشخیص مصلحت نظام و مجلس کمک کنند تا این اقدام با سهولت بیشتری انجام شود.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه