توقیف یک کشتی دیگر به دست یمن

 نیروهای مسلح یمن کنترل یک کشتی دیگر را در حمایت از فلسطین به دست گرفتند.

توقیف یک کشتی دیگر به دست یمن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» خبرگزاری فلسطینی سما از توقیف یک فروند کشتی در آب‌های دریای سرخ توسط نیروی دریایی یمن خبر داد.

 خبرگزاری سما فلسطینی اعلام کرد که نیروهای دریایی یمن در ۵۰ کیلومتری بندر الحدیده این کشور یک فروند کشتی را متوقف کردند. این خبرگزاری به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرده است.

 نیروهای مسلح یمن با آغاز جنایات رژیم صهیونیستی (در ۱۵ مهرماه) در غزه و هدف قراردادن و محاصره همه‌جانبه مردم آن، در طول چند هفته گذشته چندین کشتی باری و نفتکش مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

 ضیف‌الله الشامی وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن نیز به‌تازگی در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید با تأکید بر تداوم حمایت‌ها از مردم فلسطین گفت که هر اندازه ائتلاف دریایی در منطقه دریای سرخ گسترده شود، اهداف و دایره نیروهای مسلح ما نیز گسترده‌تر خواهد شد.

 وی تأکید کرد که موضع انصارالله یمن در مورد تشکیل ائتلاف بین‌المللی در دریای سرخ شفاف، واضح، علنی و صریح است و هرگونه ائتلاف این چنینی در راستای حمایت از کشتی‌های صهیونیستی بوده و تشویق و پشتیبانی آشکار از رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت و کشتار علیه ملت فلسطین است.

 محمد العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز روز گذشته در پیامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس هشدار داد که یمن امروز متفاوت از یمن دیروز است.

 وی گفت: ما هیچ خط قرمزی نداریم و بر سلاح‌های بازدارنده و استراتژیک ما، بیش از آن چیزی است که دشمنان تصور می‌کنند.

 العاطفی افزود: برای تعامل با هر احتمال و فرضیه‌ای، آمادگی رزمی داریم.
انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه