استاندار گیلان مطرح کرد:

تکمیل پل کیازنیک املش تا دهه فجر

 استاندار گیلان گفت: پل کیازنیک پروژه مهم ارتباطی شهرستان‌های املش و لنگرود تا دهه فجر تکمیل و افتتاح می‌شود.

تکمیل پل کیازنیک املش تا دهه فجر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی عصر امروز در حاشیه بازدید از دو پروژه مهم عمرانی شهرستان املش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پل کیازنیک پروژه مهم ارتباطی شهرستان‌های املش و لنگرود است و باید با رفع موارد ایمنی سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: فرمانداران دو شهرستان با نظارت و پیگیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جدیت متولیان امر در استان و منطقه، همت خود را برای اتمام این پروژه به کار گیرند.

وی در ادامه افزود: راهداری بایستی با کمک بخشداری و فرمانداران شهرستان‌های املش و لنگرود موارد ایمنی دو سوی پل تقاطع اطاقور و املش را برطرف نماید.

استاندار گیلان با صدور دستوراتی برای تأمین مصالح پروژه مهم پل ارتباطی کیازنیک بین شهرستان‌های املش و لنگرود، تصریح کرد: این پل تا دهه فجر تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت و بخشی از مطالبات مردم این شهرستان‌ها تأمین خواهد شد.

عباسی در خصوص پروژه راه املش به شلمان خاطرنشان کرد: ابتدا مسیر رفت این پروژه راه‌اندازی خواهد شد و سپس مسیر برگشت تکمیل می‌گردد که در این راستا باید فرماندار، ادارات کل راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و صنعت، معدن و تجارت و پیمانکار، مصالح موردنیاز این پروژه را تأمین و پروژه را به اتمام برسانند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه