پشت پرده سوارکاری دلالان در بازار مرغ گیلان | فیلم

انجمن صنفی مرغداران استان گیلان در نامه‌ای به معاونت توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی بازنگری در قیمت مصوب مرغ را خواستار شده است تا از ضرر و زیان فعالان این بخش جلوگیری شود؛ این در حالی است که مدیرعامل شرکت تعاونی کشتارگران مرغ گیلان از دست‌های پشت پرده دلالان در صنعت مرغ خبر می‌دهد.

پشت پرده سوارکاری دلالان در بازار مرغ گیلان | فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» انجمن صنفی مرغداران استان گیلان در نامه‌ای به معاونت توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی بازنگری در قیمت مصوب مرغ را خواستار شده است؛ این در حالی است که مدیرعامل شرکت تعاونی کشتارگران مرغ گیلان از دست‌های پشت پرده دلالان در صنعت مرغ خبر می‌دهد.

 

غلامرضا خانکشی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» از پشت پرده سوارکاری دلالان در بازار مرغ گیلان خبر داد و با اشاره به مشکلات موجود در صنعت مرغ اظهار کرد: مرغداران، کشتارگاه‌ها، مرغ‌فروشان، عمده‌فروشان از وضعیت موجود ناراضی هستند این در حالی است که در صورت تمهیدات مناسب و عمل به آن شاید شاهد چنین اتفاقاتی در صنعت مرغ نبودیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی کشتارگران مرغ گیلان با اشاره به نامه انجمن صنفی مرغداران استان گیلان به معاونت توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی، گفت: این انجمن بازنگری فوری قیمت مصوب مرغ را خواستار شده است تا از ضرر و زیان فعالان این بخش جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی کشتارگران مرغ گیلان با بیان اینکه رکن قیمت‌گذاری مرغ در کشور دلال است، تصریح کرد: دلال، گرداننده سرمایه و قطب این صنعت است؛ لذا در صورت عدم شناسایی صحیح، مقابله ممکن نیست.

 

 

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه