فرمانده انتظامی لنگرود:

عامل تیراندازی در لنگرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در شهرستان لنگرود دستگیر شد.

عامل تیراندازی در لنگرود دستگیر شد

به گزارش هشت‌دی حمیدرضا سرخوش‌پور امروز در حاشیه شورای فرماندهی انتظامی شهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تیراندازی فردی به سمت یکی از شهروندان با سلاح شکاری در سد لاستیکی لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

سرخوش‌پور گفت: یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه متهم کشف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۲۶ساله انگیزه خود از این اقدام اختلافات شخصی عنوان کرد در پایان خاطرنشان کرد: وی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسام
این چندمین بارش بوده بارها بازداشت شده بازم به طرف مردم تیراندازی میکنه تعداد سلاح غیر مجاز گرم و درگیری با سلاح سرد در لنگرود بالاست چندین بار شکایت کردیم نامه نوشتیم انصافا کم کاری هم نمیشه میگیرنشون ولی دو روزه ازاد میشن باز همون ماجرا تکرار میشه تا یه خسارت جانی بزرگ به بار بیارن
در حاشیه