فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة‌الله الاعظم:

رمز نهفته در ماجرای فلسطین بسیج است

 فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم با بیان اینکه رمز نهفته در ماجرای فلسطین را بسیج است، گفت: موفقیت مردم سوریه در جنگ با داعش ثمره تجربه عظیم دوران دفاع مقدس ایران و ساماندهی نیروی بسیج بود.

رمز نهفته در ماجرای فلسطین بسیج است

به گزارش هشت‌دی سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای غزه که در مسجد جامع آستانه‌اشرفیه برگزار شد با بیان اینکه شرایط حاکم در منطقه از بعد نظامی و دفاعی نشان‌دهنده این است که حادثه تاریخی که چشم‌انتظار آن هستیم، نزدیک است، اظهار کرد: این انقلاب اسلامی بود که به برکت خون شهیدان و مجاهدت در راه دفاع از انقلاب اسلامی به ملت‌های بزرگ منطقه درس ایستادگی و مقاومت داده است.

 وی با اشاره به حوادث اخیر در غزه و فلسطین و الگوگیری مردمان آن از ایستادگی ملت ایران تصریح کرد: ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن حوادث مختلف با مردمی مجاهد و ایستادگی در تمامی عرصه‌ها پیروز شده است.

 فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم با بیان اینکه دشمن در فکر حاکمیت در منطقه سوریه و عراق بود که با ساماندهی نیروی بسیج موفقیت از آن سوریه شد، تصریح کرد: موفقیت مردم سوریه در جنگ با داعش ثمره تجربه عظیم دوران دفاع مقدس ایران و ساماندهی نیروی بسیج بود.

 وی در ادامه رمز نهفته در ماجرای فلسطین را بسیج دانست و اضافه کرد: بسیج بر اساس اعتقاد و فرهنگ تشیع و نظام ولایی شکل‌گرفته است.

 جعفری همچنین ایران را تنها ملتی دانست که دوستدار واقعی شیعیان است و افزود: ایران کمک اساسی را با رهبری حاج‌قاسم برای نجات مردم عراق انجام داد.

 فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم، گفت: ۲ دستاورد مهم این حادثه شکل‌گیری نیروهای مردمی بسیج در عراق که به‌صورت آموزش‌دیده، مجرب، سازماندهی شده بودند و دیگری، یکی‌شدن دل‌های مردم عراق با مردم ایران و جمهوری اسلامی بود.

 جعفری با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا سرمایه ایمانی حفظ و گسترش یابد، گفت: می‌بایست هر مانع و مشکلی که این سرمایه را تضعیف می‌کند با مجاهدت جامعه حل شود.

 وی با اشاره به آیه ۱۵ حجرات، ایمان را موتور اصلی جمهوری اسلامی عنوان کرد که دنیا را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و ادامه داد: کسانی که ویژگی این آیه را ندارند مؤمن واقعی نیستند، چرا که مؤمنان واقعی کسانی هستند که به خدا و رسول خدا ایمان دارند.

 جعفری تصریح کرد: انقلاب اسلامی همان مسیر پیامبر و ائمه اطهار است که در رأس آن ولی‌فقیه قرار گرفته است.

 فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم در ادامه با اشاره به ویژگی‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار بلوکی‌مقدم که با مجاهدت و تلاش فی‌سبیل‌الله در عرصه‌های مختلف و مناطق محروم برای برقراری امنیت تلاش فراوان داشت، گفت: اجر کسانی که در راه خدا و خدمت به مردم تلاش می‌کنند شهادت است.

 انتهای پیام/

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه