با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

جهادگران بی‌ادعای همه عرصه‌ها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج به معنای واقعی کلمه «جهادگران بی‌ادعای همه عرصه‌ها» است که در این راستا برای رسیدن به تشکیل حکومت بزرگ اسلامی عاری از ظلم و بی‌عدالتی، مقابل نفوذ منافقین و بزدلان خواهد ماند.

جهادگران بی‌ادعای همه عرصه‌ها

به گزارش هشت‌دی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان به مناسبت سالروز دستور تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تأسیس بسیج دانشجویی بیانیه‌ای صادر کرد.

در طلیعهٔ هفتهٔ پر از خیروبرکت بسیج این نهاد به معنای واقعی کلمه «جهادگران بی‌ادعای همه عرصه‌ها»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرهٔ تمامی کسانی که به سینه مدال پر افتخار بسیج را همچون گوهری گران‌بها محفوظ داشته و زحمات فراوانی برای اعتلای اسلام کشیده‌اند از آغاز نهضت حضرت ختمی‌مرتبت صلوات‌الله‌علیه که در واقع اولین مصداق بسیجی در عالم شاگرد مکتب پیامبر، امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام بوده تا بدین روز که رهبری حکیمانه انقلاب امام خامنه‌ای عزیز مصداق بارز آن است.

در بیانات مقام معظم رهبری، علی بن ابی‌طالب مصداق کامل یک بسیجی فداکار انقلاب است. بسیجی یعنی همهٔ وجودش وقف اسلام است. وقف است برای آنچه پیغمبر می‌خواهد و خدا را خشنود می‌کند. امیرالمؤمنین علیه‌الصلاه والسلام هیچ مایه‌ای برای شخص خود نگذاشت، را گرامی می‌داریم.

اما در سالروز دوم آذرماه که مصادف با صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب دررابطه‌با تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه است به نمایندگی از همهٔ دانشجویان استان گیلان این روز پر افتخار را ارج نهاده و به همهٔ دانشجویان و طلاب عزیز تبریک عرض می‌نماییم.

همان‌طور که پیر جماران در متن پیام خویش به آن تصریح فرموده بودند: امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها بسیج دانشجو و طلبه است ما دانشجویان بسیجی بر خود فرض دانسته که پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی باشیم، در عمل نیز به‌واقع همچون سد سدید در مقابل همهٔ آنانی که در خیال خام خود دانشگاه را عرصه‌ای برای جولان مباحث لیبرال خواهیم ایستاد. در مسیر اعتلا عرصه علم و معنویت در کنار هم‌رزمان طلبهٔ خویش با اتحاد و یکپارچگی مقابل نفوذ منافقین و بزدلان خواهیم ماند و پیش‌گامان رهایی به‌عنوان پیشرانان قطار انقلاب برای رسیدن به تشکیل حکومت بزرگ اسلامی عاری از ظلم و بی‌عدالتی خواهند بود به فضل الهی، چرا که بسیج متعلق به جغرافیای تفکر مقاومت و اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) است.

باتوجه‌به حماسهٔ برادران دینی ما در اراضی قدس اشغالی و نبرد حق علیه باطل و ایستادگی مردم مظلوم غزه با جانیان رژیم موقت آپارتاید صهیونیسم، ما دانشجویان بسیجی با دردست‌داشتن رسانه‌ها و ابزارهای به‌روز اطلاع‌رسانی موظف به ایجاد هسته‌های مقاومت فراتر از منطقه بوده تا بیش‌ازپیش مظلومیت محور مقاومت و توحش سرشار از هویت پست رژیم کودک خوار را به همهٔ وجدان‌های بیدار رسانیده و آنان را برای حمایت از مظلومان واقعی گرفتار در چنگال حزب شیطان یکدل و یکپارچه و بسیج نماییم. در این راستا با جلوگیری از فریب تبلیغاتی افکار عمومی قطعاً دول غربی مجبور به دست‌کشیدن از حمایت‌های خویش از جنایات صهیونیست‌ها شده و محور مقاومت طومار این جانیان را درهم‌پیچیده و خانهٔ سست‌تر از عنکبوتشان را فرو خواهد ریخت، ان‌شاءالله.

در پایان با وام‌گرفتن از متن دستور امام راحل و فرامین امام خامنه‌ای عزیز به همهٔ مسئولین متذکر می‌شویم که انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری‌های گستردهٔ زیادی است تا به همهٔ عالم برساند که در زندگی توأم با صلح در جهانی عاری از خشونت و زورگویی محقق خواهد شد.

ما دانشجویان بسیجی در کنار تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی برای احقاق حقوق مظلومین و مردم که در واقع ولی‌نعمتان واقعی نظام الهی هستند، ایستاده‌ایم و در راستای مقابله با بنگاه‌های دروغ‌پراکنی دشمن در عرصهٔ جهاد تبیین در جامعه همچون بازوان قوی و کارآمد در کنارشان خواهیم بود تا با جلوگیری از سیاه‌نمایی با نشان‌دادن واقعیت‌ها و خدمات نظام مقدس بذر امید را در میان آحاد جامعه پخش گردانیده و دست ضدانقلاب و معاندین و منافقین بدطینت را ازاین‌بین کوتاه گردانیم به حول قوه الهی.

در کلام آخر این نکته از پیام امام را عیناً جهت یادآوری به همهٔ مسئولین عنوان می‌کنیم: من دست یکایک شما پیش‌گامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه