سرپرست فرمانداری فومن در گفتگو با هشت‌دی:

راه‌های مسدودشده فومن بازگشایی می‌شود

سرپرست فرمانداری فومن با بیان اینکه رانش زمین منجر به مسدودشدن راه ارتباطی چند روستا و آسیب بافت داخلی برخی روستاها شده است، گفت: معابر روستایی بهسازی و بازگشایی خواهد شد.

راه‌های مسدودشده فومن بازگشایی می‌شود

فرامرز مرجانی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به آخرین وضعیت منطقه سیل‌زده فومن، اظهار کرد: در پی بارش شدید باران، افزایش حجم بارندگی و وقوع سیل، تعدادی از معابر و پل‌های روستایی تخریب شده است.

وی به حضور و پیگیری مدیران ادارات و سازمان‌های مربوطه شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق تصمیمات استاندار و معاونین برابر مصوبات جلسه ستاد بحران از فردا معابر روستایی بهسازی و بازگشایی خواهد شد.

رانش زمین به بافت روستایی منطقه آسیب زده است

سرپرست فرمانداری فومن تصریح کرد: به علت رانش زمین، راه ارتباطی روستای پایین‌کوه با حدود ۲۰ خانوار مسدود شده ولی در موارد دیگر فقط بافت‌های داخل روستایی آسیب دیده است.

مرجانی ادامه داد: یک دهنه پل در روستای سید‌سرا بخش گشت‌رودخان تخریب شده است که امیدواریم با هماهنگی راهداری و مدیران مربوطه به زودی بازسازی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خسارتی به منازل مسکونی وارد نشده است و در برخی موارد گل و لای وارد منازل شده است و آب به انبارهای کشاورزی نفوذ کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه