فرماندار فومن:

تمبر ملی ویژه بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) رونمایی می‌شود

فرماندار فومن از رونمایی تمبرملی ویژه بزرگداشت آیت الله بهجت خبر داد و افزود: چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت فومنی ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مسجد ولیعصر (عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود.

تمبر ملی ویژه بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) رونمایی می‌شود

به گزارش هشت‌دی موسی فکور در نشست خبری ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی افزود: نسل نوجوان و جوان امروز نیاز به شناخت این چهره علمی و عرفانی برجسته دارد و در راستای شناخت و شناساندن این عالم بزرگ باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی ادامه داد:  آیت الله بهجت نماد وحدت است و باید تفکرات، اندیشه و خداباوری ایشان نه فقط در سطح شهرستان بلکه در سطح استان وکشور ترویج شود.

فرماندار فومن از رونمایی تمبرملی ویژه بزرگداشت آیت الله بهجت خبر داد و افزود: چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت فومنی ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مسجد ولیعصر (عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود و سخنران این مراسم آیت الله محمد مهدی شب زنده دار از علمای قم و عضو شورای نگهبان است.

عضو ستاد بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت در شهرستان فومن هم از اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و قرآنی در مدارس و مجامع ورزشی این شهرستان خبر داد.

فرزاد باشلقی گفت: برای نخستین بار در ۱۴ سال گذشته به جای برگزاری آیین‌های سالگرد آیت الله بهجت در روزهای منتهی به ایام ارتحال ایشان، مراسم گرامیداشت بهجت شناسی به مدت یک ماه در فومن برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در حوزه های فرهنگی، ورزشی و مدارس در سطح شهرستان فومن به اجرا درآمد، اظهار کرد: امسال کتاب سخنرانی‌های مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت رونمایی شده و سال آینده هم کتابی شامل مجموعه شعرهای مرتبط با آیت الله بهجت رونمایی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) هم گفت: ظرفیت های زیادی در ابعاد مختلف شخصیتی، علمی و عرفانی آیت الله بهجت فومنی وجود دارد که می تواند الگو برای تمامی نسل ها باشد.

حجت الاسلام «ولی رضا قربانی حق» ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان و تخصیص بودجه‌ای، خانه پدری آیت الله بهجت در فومن بازسازی شود تا محلی برای بازدید گردشگران از زادگاه این فقیه روحانی جهان اسلام باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه