وزیر کشور در بازدید از کمپ اعتیاد لنگرود:

علل آتش‌سوزی حادثه لنگرود نیازمند ارزیابی دقیق است

 وزیر کشور با بیان اینکه ارزیابی دقیق علل حادثه در دستور کار دستگاه‌های متولی است، گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده با مقصرین و متخلفین حادثه طبق قانون برخورد می‌شود.

علل آتش‌سوزی حادثه لنگرود نیازمند ارزیابی دقیق است

به گزارش هشت‌دی احمد وحیدی دقایقی پیش با حضور در محل آتش‌سوزی کمپ اعتیاد شهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگاران با عرض تسلیت به خانواده‌های قربانیان این حادثه، اظهار کرد: این حادثه واقعه بسیار تلخی بود.

 وی افزود: در دقایق اولیه وقوع حادثه مسئولان در محل حضور یافتند و به بررسی علل و عوامل منجر به وقوع حادثه پرداختند.

 وزیر کشور با بیان اینکه ایستگاه آتش‌نشانی در نزدیکی محل حادثه قرار دارد، ادامه داد: بر اساس گزارش‌های آتش‌نشانی با توجه به نزدیکی محل بعد از اطلاع‌رسانی انجام شده آتش‌نشانان در محل حضور یافتند و به‌سرعت اقدامات خود را انجام دادند.

 وحیدی تصریح کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده با مقصرین و متخلفینی که در این کمپ حضور داشتند و باید رسیدگی می‌کردند طبق قانون برخورد می‌شود.

 وی با اشاره به تحت‌نظر بودن مسئولان کمپ توسط دادستانی، افزود: بررسی‌های محلی نشان می‌دهد باید بادقت بیشتری علل و عوامل موجود ارزیابی شود و نیاز به ارزیابی دقیق دستگاه‌های مربوطه همچون آتش‌نشانی، پلیس آگاهی و… دارد.

 وزیر کشور با اشاره به کمپ ترک اعتیاد مذکور خصوصی بوده و از سازمان بهزیستی مجوز داشته است، بیان کرد: بر اساس آنچه که در تصاویر مداربسته وجود دارد آتش از یک نقطه شروع می‌شود و به‌سرعت گسترش می‌یابد و با توجه به سازه پلیمری ساختمان این آتش به‌سرعت گسترش یافته است.

 وی در پایان با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان این حادثه، خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی از علل وقوع حادثه متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه