رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

۲ مصدوم حریق کمپ لنگرود ترخیص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دو تن از مصدومان ناشی از سوختگی در حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود ترخیص شدند. 

۲ مصدوم حریق کمپ لنگرود ترخیص شدند

به گزارش هشت‌دی محمدتقی آشوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مردم گیلان به‌ویژه مردم شهرستان لنگرود در پی جان‌باختن جمعی از مددجویان مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر این شهرستان تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه افزود: ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌صورت میدانی به قید فوریت در محل حادثه تشکیل و عملیات انتقال مصدومین و مداوای آن‌ها ازسرگرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تمهید مقدمات ۲۰ تخت تخصصی و فوق‌تخصصی ویژه در مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت، تصریح کرد: تمامی مجروحان، مصدومان و سانحه‌دیدگان این حادثه به تعداد ۱۵ تن به مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی ولایت منتقل شدند.

آشوبی گفت: مصدومان نجات‌یافته در سانحه اندوه‌بار لنگرود به سوختگی بین ۱۰ تا ۶۰ درصدی دچار شده‌اند.

وی اضافه کرد: به سبب شدت جراحات سوختگی وارده، دو تن از مصدومان در همان ساعات، اینتوبه (دستگاه کمک تنفسی) و به بخش مراقبت‌های ویژه و دو تن دیگر نیز جدیداً به این بخش منتقل‌شده‌اند.

۲ مصدوم حریق کمپ اعتیاد لنگرود ترخیص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: دو تن از مصدومان و مجروحان ناشی از سوختگی در حریق مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر لنگرود ترخیص شدند.

این مسئول عنوان کرد: ۹ تن دیگر از مصدومان این حادثه هم‌اینک در بخش سوختگی بستری و تحت مداوا هستند.

آشوبی با آرزوی شفای عاجل همه بیماران ازجمله سانحه‌دیدگان حریق لنگرود خاطرنشان کرد: کادر درمان تمام تلاش خود را برای نجات جان این مصدومین به کار گرفته و تا بهبودی کامل این بیماران پای‌کار است.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه