دستور دادستان کل کشور جهت رسیدگی ویژه آتش‌سوزی کمپ لنگرود

دادستان کل کشور در پی آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنگرود دستور داد این پرونده به‌صورت ویژه رسیدگی شده و با عامل یا عاملانی که در این حادثه قصور و سهل‌انگاری داشته‌اند، برخورد شود.

دستور دادستان کل کشور جهت رسیدگی ویژه آتش‌سوزی کمپ لنگرود
به گزارش هشت‌دی به نقل از میزان، حجت‌الاسلام‌ موحدی آزاد در پی آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنگرود و جان‌باختن و زخمی‌شدن تعدادی از مددجویان، در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های متوفیان و آرزوی بهبودی هرچه سریع‌تر مجروحان و مصدومان، خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان دستور بررسی دقیق و رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع و اثرگذار با عامل یا عاملان و کسانی که در این حادثه قصور و تقصیر و سهل‌انگاری داشته‌اند را صادر کرد.

وی با تأکید بر تشکیل سریع پرونده، تکمیل تحقیقات و شناسایی تمامی ابعاد این حادثه تأسف‌برانگیز بر همکاری همه دستگاه‌های متولی و اداره کل پزشکی قانونی استان گیلان در شناسایی اجساد و تحویل به خانواده‌های متوفیان و فراهم‌آوردن زمینه یک دادرسی سریع و عادلانه تأکید کرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: طی روند قضایی در دادسرا و دادگاه در کوتاه‌ترین فاصله زمانی ممکن التیامی بر زخم خانواده‌های متوفیان و مصدومان این حادثه خواهد بود و بر برخورد قاطع و اثرگذار با کلیه کسانی که در این حادثه قصور و تقصیر دارند تأکید داریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه