دادستان کل کشور مطرح کرد:

صدور کیفرخواست ۷ نفر در پرونده آتش‌سوزی کمپ لنگرود

دادستان کل کشور از صدور کیفرخواست علیه هفت شخصیت حقوقی و حقیقی در پرونده آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود خبر داد.

صدور کیفرخواست ۷ نفر در پرونده آتش‌سوزی کمپ لنگرود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد امروز در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه که به ریاست رئیس قوه قضائیه برگزار شد، از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست علیه هفت شخصیت حقوقی و حقیقی در پرونده آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود در مرحله دادسرا و ارسال پرونده به دادگاه خبر داد و اظهار کرد: در مرحله دادسرا، فردی که در گذشته ۳۶ روز به‌عنوان مددجو در این کمپ حضور داشت اعلام کرد به انگیزه رهایی حاضران در کمپ، اقدام به آتش‌زدن آن کرده است.

وی در ادامه افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد درحالی‌که ظرفیت پذیرش این کمپ ۳۰ نفر بوده است، اما ۴۹ نفر در آن پذیرش شده بودند که در این راستا مدیرکل بهزیستی استان گیلان نیز همچنان تحت قرار نظارت قضائی قرار دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به اقدامات دادستانی کل کشور در راستای اجرای دستورات و منویات ریاست قوه قضائیه ناظر بر پیشگیری و مقابله قاطعانه با جرم سرقت و مرتکبان این جرم، تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با فراجا، به‌زودی پایش هوشمند سارقین سابقه‌دار را در سراسر کشور با قاطعیت اجرا خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه