دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

تشکیل هیئت بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در گیلان

 دبیر ستاد انتخابات گیلان با اشاره به تشکیل هیئت بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در این استان گفت: طبق ماده ۸۱ قانون انتخابات به‌منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی هیئت بررسی تبلیغات در هر استان یک هفته پس از پایان ثبت‌نام باید تشکیل گردد.

تشکیل هیئت بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در گیلان

به گزارش هشت‌دی جواد شفیعی‌ثابت عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر تشکیل هیئت بررسی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان اظهار کرد: در ماده ۸۱ قانون انتخابات مقرر شده است به‌منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی هیئت بررسی تبلیغات در هر استان یک هفته پس از پایان ثبت‌نام باید تشکیل گردد.

 وی با بیان اینکه این هیئت ۱۰ عضو از استانداری و دادستانی و شورای اسلامی استان و صداوسیما و هیئت نظارت و ارشاد اسلامی و فناوری اطلاعات دارد گفت: ۶ عضو دارای حق رأی هستند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: این هیئت اجرای دستورالعمل هیئت اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی و برنامه‌ریزی اجرای ماده ۷۴ قانون و مراقبت بر جرائم تبلیغاتی و جلوگیری از هرگونه استفاده غیرقانونی از امکانات و اموال عمومی و دولتی و فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی غیرقانونی از سوی مسئولان و کارکنان و اعلام به مراجع صالح قضائی می‌باشد.

 شفیعی‌ثابت با بیان اینکه از همه مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم موارد اقدامات خلاف قانون انتخابات و تبلیغات را به ستادهای انتخابات فرمانداری‌ها گزارش دهند افزود: از عموم داوطلبین محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌کنیم فصل ششم قانون مربوط به تبلیغات را به دقت مطالعه نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه