نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

خشم دشمن در ۱۳ آبان تماشایی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان و دیگر راهپیمایی‌ها، دشمنان ما را به خشم می‌آورد و به همین دلیل اقشار مختلف مردم باشکوه‌تر از گذشته برای نشان‌دادن تنفر خود از استکبار جهانی در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.

خشم دشمن در ۱۳ آبان تماشایی است

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه شورای هماهنگی مراسم ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در رشت اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان و دیگر راهپیمایی‌ها، دشمنان ما را به خشم می‌آورد و به همین دلیل باتوجه‌به جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه، ۱۳ َآبان امسال باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جریان فلسطین چند وجه دارد که یکی از آنها شهادت کودکان و زنان فلسطینی است، افزود: وجه دیگر آن جوانان فلسطینی هستند که تلفات و آسیب‌های شدیدی را به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کردند و همچنین وجه دیگر آن، حمایت مردم ۱۵۰ کشور جهان از فلسطینیان است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: باتوجه‌به تشکیل گروه مقاومتی که در کشورهای یمن، سوریه، عراق و لبنان شکل‌گرفته، آمریکا بابت این نیروها نگران است و وحشت دارد که این گروه مقاومت رژیم جعلی صهیونیست‌ها را نابود کند.

آیت‌الله فلاحتی در پایان با اشاره بر شرایط موجود و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی است، نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم هوشمندانه و باشکوه برای نشان‌دادن تنفر خود از استکبار جهانی در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه