فرمانده انتظامی سیاهکل:

۷۲ تن چوب در سیاهکل کشف شد

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۷۲ تن چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

۷۲ تن چوب در سیاهکل کشف شد

به گزارش هشت‌دی حسین امیدخواه امروز در گفتگو با خبرنگاران در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاقچیان چوب به مدت یک ماه در این شهرستان اجرا شد که مأموران انتظامی طی این مدت در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون و ۵ دستگاه خودرو پیکان‌وانت حامل چوب را متوقف کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این راستا ۷۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودروها با همکاری منابع طبیعی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۴ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه قطع درختان و تخریب جنگل‌ها ضربات سخت و جبران‌ناپذیری را به طبیعت و محیط‌زیست وارد می‌کند،تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم باید در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، دراسرع‌وقت پلیس را مطلع نمایند.

امیدخواه با اشاره به اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد، بیان کرد: ۶ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه