فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

شناسایی انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ اقلام خوراکی و بهداشتی ارزاق عمومی در یک انبار حاشیه شهر لنگرود کشف شد.

شناسایی انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود

به گزارش هشت‌دی حمیدرضا سرخوش‌پور امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگاران مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی دانست و اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار در حاشیه شهر لنگرود بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه‌جانبه و اطمینان از صحت موضوع، پس از شناسایی محل موردنظر با هماهنگی قضائی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس مکان موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با تأکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالا، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه‌زدن به اقتصاد کشور، منفعت‌طلبی و سوءاستفاده از نیاز مصرف‌کنندگان نیست، تصریح کرد: یک هزار و ۴۰۰ بطری روغن و ۱۵۰ عدد انواع شوینده و ضدعفونی‌کننده در بازرسی از این انبار کشف شد.

سرخوش‌پور گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه دراین‌رابطه متهم ۳۹ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیان‌بار قاچاق یا احتکار کالا مبارزه می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات این‌چنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام موردنیاز مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه