فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

کشف بیش از ۲۱ تن چوب قاچاق در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اعلام خبر اجرای طرح سه‌روزه مبارزه با قاچاقچیان چوب در این شهرستان گفت: در این مدت ۲۱ تن و ۱۱۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در صومعه‌سرا کشف شد.

کشف بیش از ۲۱ تن چوب قاچاق در صومعه‌سرا

به گزارش هشت‌دی امیر وهاب‌زاده امروز در حاشیه جلسه شورای فرماندهی شهرستان صومعه‌سرا در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند، اظهار کرد: قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است

وی با اعلام خبر اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان چوب به مدت سه روز در صومعه‌سرا ادامه داد: مأموران انتظامی در این مدت یک دستگاه کامیون، ۶ دستگاه خودرو باری نیسان و ۵ دستگاه خودرو پیکان‌وانت حامل چوب را متوقف کردند.

چوب قاچاق از کشف ۲۱ تن و ۱۱۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودروها با همکاری منابع طبیعی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا ۱۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وهاب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه