فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

کشف ۱۱۵ تن چوب قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۱۵ تن چوب قاچاق در سیاهکل

به گزارش هشت‌دی حسین امیدخواه در گفتگو با سایت پلیس با بیان اینکه سیاهکل به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود اظهار کرد: برای تأمین و حفظ امنیت آن، از آغاز سال تاکنون چند مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه در این مدت ۸ هزار و ۵۸۵ نخ سیگار، ۲ دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی، ۱۱۵ تن چوب جنگلی، ۵ دستگاه فلزیاب و ۳ هزار و ۲۲۵ قلم داروی قاچاق در این شهرستان کشف شد ادامه داد: و در این راستا ۳۱ نفر با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۱۴ سارق و کشف ۲۰۲ فقره سرقت در سیاهکل، تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته، ۵۴ قبضه سلاح شکاری به همراه ۹۲ عدد فشنگ و ۲۴ تن شن و ماسه غیرمجاز کشف و در این راستا ۸ نفر دستگیر شدند.

امیدخواه از جمع‌آوری و دستگیری ۱۳۴ معتاد متجاهر و ۵۱ خرده‌فروش و یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: از این افراد، ۵ کیلو و ۲۴۸ گرم تریاک، ۱۲۲ گرم شیشه، ۲۲۸ گرم هروئین، ۴۵۷ گرم حشیش، ۷۸۳ گرم سوخته تریاک٬ ۱۶ کیلو و ۸۶۱ گرم سایر مواد مخدر و ۱۳۱ عدد قرص روان‌گردان کشف شد.

وی افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۲۴۲ دستگاه خودرو و ۵۹ دستگاه موتورسیکلت به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابه‌جایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش خاطرنشان کرد: از آغاز سال تاکنون، ۹۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، ۱۸ مغازه متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

 انتهای خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه