فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

کشف کارگاه دپو چوب در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف کارگاه دپو چوب قاچاق به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

کشف کارگاه دپو چوب در آستانه‌اشرفیه

به گزارش هشت‌دی  رضا شمسایی امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط‌زیست وارد می‌کند، اظهار کرد: خبری مبنی اینکه فردی داخل کارگاه چوب‌بری خود در یکی از روستاها اقدام به دپو چوب قاچاق کرده است دریافت شد و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به همراه نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه به تشدید اقدامات همه‌جانبه مجموعه انتظامی به‌منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره و تصریح کرد: ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این مکان کشف شد.

شمسایی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: دراین‌خصوص متهم ۴۱ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: جنگل به‌عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط‌زیست تأثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه