مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار:

جزئیات سفارش‌های الگوریتمی بورس اعلام شد

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: نتایج بررسی انجام شده سفارش‌ها در بازه زمانی ابتدای سال جاری تا پایان نوزدهم مهرماه، نشان‌دهنده آن است که حدود ۱۰ درصد از ارزش سفارش‌ها خرد سهام و حق‌تقدم، شامل سفارش‌های الگوریتمی است.

جزئیات سفارش‌های الگوریتمی بورس اعلام شد

به گزارش هشت‌دی به نقل از سازمان بورس، امیرمهدی صبائی با اشاره به جزئیات سفارش‌ها الگوریتمی اظهار کرد: در پاسخ به درخواست فعالان بازار و به‌منظور ارائه اطلاعات تکمیلی، جزئیاتی از سفارش‌ها الگوریتمی ارائه و در اختیار فعالان بازار قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: نتایج بررسی انجام شده سفارش‌ها در بازه زمانی ابتدای سال جاری تا پایان روز ۱۹ مهرماه، نشان‌دهنده آن است که حدود ۱۰ درصد از ارزش سفارش‌ها خرد سهام و حق‌تقدم، شامل سفارش‌ها الگوریتمی است.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس تصریح کرد: ۹ درصد از این آمار مربوط به سفارش‌ها بازارگردان‌های الگوریتمی و یک درصد آن در خصوص سفارش‌ها آنلاین الگوریتمی بوده است.

صبائی در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور ارائه آمار دقیق‌تر در این زمینه، اطلاعات سفارش‌های الگوریتمی وارد شده در سامانه معاملات از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مهرماه، به شرح جدول و نمودار زیر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه