شاخص کل بورس سبزپوش شد+ نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام، با ۴۳ هزار و ۱۲۲ واحد افزایش معادل ۲ و ۲۰ صدم درصد به یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۶۵ واحد رسید.

شاخص کل بورس سبزپوش شد+ نقشه

به گزارش هشت‌دی، امروز در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۵۶۳ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۱۹۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴۳ هزار و ۱۲۲ در تراز یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۵۶ واحدی ایستاد. همچنین ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۸۳۱ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خودرو» و «شهر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۵ هزار و ۴۹۸ واحدی روی پله ۷۰۳ هزار و ۲۵۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۴۹۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۸۱۳ هزار میلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۷۰۷ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵۲۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

ویملت۲، اهرم وافران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ویملت۲، شستا و حفارس بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند. همچنین امروز کارا، ثبات و توان بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، سپیدما و اپزداز۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه