سرپرست تالار بورس منطقه‌ای گیلان مطرح کرد:

افزایش ۶ درصدی ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای گیلان

سرپرست تالار منطقه‌ای بورس گیلان گفت: ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای استان در تیرماه امسال نسبت به ماه قبل ۶ درصد افزایش یافت.

افزایش ۶ درصدی ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای گیلان

به گزارش هشت‌دی، حافظ محفوظی امروز طی گفتگویی اظهار کرد: ارزش سهام معامله شده طی ماه گذشته (تیرماه) در بورس منطقه‌ای گیلان افزون بر ۲۸ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل از آن ۶ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به کاهش تعداد سهام معامله شده در تیرماه امسال افزود: یک هزار میلیارد و ۹۲۷ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۹۱۵ سهم در این ماه در بورس منطقه‌ای استان معامله شد که نسبت به ماه قبل از آن ۲۹.۷ درصد کاهش یافته است.

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: فعالان بازار سرمایه در تیرماه امسال نسبت به خرید سهام تمایل بیشتری نشان دادند و از مجموع ارزش معاملات افزون‌بر ۱۵ هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال مربوط به خرید بوده و بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۸ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال نیز فروش سهام را شامل شده‌ است. همچنین تعداد سهام خریداری‌شده نیز در این ماه از سهام فروخته‌شده سبقت گرفت به‌طوری‌که در تیرماه امسال یک هزار و ۱۲۳ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۵۴۴ سهم خریداری‌شده و ۸۰۴ میلیون ۶۵۹ هزار و ۳۷۱ سهم نیز فروخته‌ شده‌ است.

محفوظی تعداد کارگزاران را در بورس منطقه‌ای استان طی ماه گذشته را ۳۵ نفر عنوان و خاطر نشان کرد: صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت فیروزه آسیا، اوراق خزانه ۱۰۶، سبحان دارو و بانک ملت بیشترین ارزش معاملات را در بورس منطقه‌ای گیلان به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه